I PZ 5
Katalog znalezionych frazagniusza serwis - literatura w sieci, proza, feminizm, gender, queer ...
5 w I PZ
I PZ inaczej zwany wibracj± wcielenia, wibracj± nastawienia, wibracj± naszej wewnêtrznej potrzeby w stosunku do ¿ycia. To jest ten pierwszy moment. Który wyznacza pierwszy próg tej naszej doros³o¶ci, czyli tych naszych pierwszych ¶wiadomych decyzji, to na co zostaniemy nara¿eni, to z czym siê zetkniemy albo to, co w nas pozosta³o jako stosunek do ¿ycia z naszego wczesnego dzieciñstwa i pó¼niejszego czasu m³odzieñczego. W tym miejscu bardzo czêsto zawarta jest informacja co wynie¶li¶my z domu rodzinnego, co dla nas stanowi priorytet i tak naprawdê, co w danym momencie naszego ¿ycia bêdzie naszym d±¿eniem.
Ten I PZ to bardzo kluczowy moment, bo to jest to czego nie widaæ na zewn±trz.
Dzieñ urodzenia, wibracja drogi ¿ycia to jest to co ¶wiat zewnêtrzny widzi w nas. To jest to, jaki potencja³ dostrzegaj± w nas znajomi, przyjaciele, nasi zwierzchnicy i równie¿ w pewnym sensie ten dzieñ urodzenia i wibracja drogi ¿ycia jest to informacja o tym jakimi narzêdziami dysponujesz, ¿eby jak± rolê wype³niæ w swoim ¿yciu.
Natomiast ten I PZ jest o tyle kluczowym momentem, ze bardzo czêsto my jeste¶my odczytywani na bazie tego pierwszego wra¿enia. O nas ustalany jest stosunek w oparciu o pierwsze wra¿enie, jakie robimy. Nam przypisywane s± zas³ugi albo wady, ale w kontek¶cie tego, jak prezentujemy siê na zewn±trz.
Natomiast wiemy, ze cz³owieka tak naprawdê nie tworzy maska, ale tworzy jego wnêtrze i to wnêtrze, ta wewnêtrzna potrzeba, to do czego bêdziemy d±¿yæ, ¿eby¶my my siê mogli poczuæ dobrze w ¶rodowisku, w sytuacji. To bêdzie w³a¶nie wyznaczone przez wibracjê I PZ.
5 – wibracja szalenie dynamiczna, wibracja echa wszêdobylskiego. 5 wnosi poznawanie ¶wiata poprzez 5 zmys³ów, wszystko na w³asnej skórze, wszystko na w³asnym do¶wiadczeniu, nic na s³owo, nic jako przestroga nie zostanie uwzglêdnione i potraktowane jako miarodajne dot±d, dok±d kto¶ sam maj±c tê 5 w I PZ nie do¶wiadczy na w³asnej skórze.
Bardzo czêsto, je¶li ta 5jest w wielu miejscach w naszej dacie urodzenia i np. spotka siê z 5 jeszcze w drodze ¿ycia to jest na pewno informacja o tym, ¿e osoba poszukuje, ¿e osoba konfrontuje, ¿e osoba bêdzie równie¿ siêga³a po wiedzê, ale jest to inny rodzaj przyswajania wiedzy ni¿ np. przy 9, czy przy 11, czy przy 2, czy nawet przy 1.
Przy 5 wiedza bêdzie zg³êbiana, wiedza bêdzie pobierana i ta wiedza bêdzie tak naprawdê konfrontowana z ¿yciem i z sytuacjami w tym ¿yciu. Je¶li kogo¶ mo¿na nazwaæ siewc± twórczego niepokoju, to ten kto¶ ma 5 w I PZ.
Je¿eli nasze dziecko ma 5 w I PZ to jest to te¿ informacja, ¿eby¶my my za wiele od tego dziecka nie oczekiwali, jako takiego pouk³adania, takiej rzetelno¶ci, bo je¶li siê jeszcze zderzy gdzie¶ z wibracjami dynamicznymi, bardzo energicznymi, to jest to bardzo czêsto informacja, ¿e jest to dziecko, które jest nadpobudliwe, dziecko, które jest nadmiernie ciekawe, które nie usiedzi na miejscu, które ruchu, zderzania siê z rzeczywisto¶ci± potrzebowa³o jak powietrza i wtedy próba osadzenia takiego cz³owieka za biurkiem koñczy siê wybuchem wulkanu, czyli problemami zdrowotnymi. Bo tak to ju¿ jest, ¿e je¿eli nie realizujemy tej wewnêtrznej potrzeby, to ta energia nie wyemanowana na zewn±trz w takiej formie w jakiej powinna znale¼æ uj¶cie rozsadza od ¶rodka swojego w³a¶ciciela, czyli odbija siê na zdrowiu. Uderza w te czê¶ci cia³a, które przede wszystkim s± zagro¿one przy okre¶lonych wibracjach.
Ta 5 bêdzie nas równie¿ informowa³a o tym, ze jest to osoba, czy my bez wzglêdu na to jak bardzo d±¿ymy do tego, ¿eby pouk³adaæ swój ¶wiat, to bêdzie w nas taki pierwiastek rewolucyjny i najgorzej, kiedy ta 5 zderza siê z 4 z drogi ¿ycia, albo z 4 dnia urodzenia, bo teoretycznie d±¿ymy do harmonii, do pouk³adania, d±¿ymy do zamkniêcia czego¶ w formie, d±¿ymy do tego, ¿eby nad wszystkim panowaæ, ale gdzie¶ mamy w sobie ten charakter ³owcy przygód i bardzo czêsto najpierw bardzo mocno walczymy o to pouk³adanie, ¿eby co¶ sta³o siê tak jak my chcemy, po czym tak naprawdê rozsadzamy to wszystko i wprowadzamy sami zamêt, chaos po to, ¿eby co¶ siê dzia³o.
Ta 5 w tym miejscu mówi o potrzebie dzia³ania, o potrzebie do¶wiadczania, o potrzebie konfrontowania. I bez wzglêdu na to z jak± wibracj± zderza siê w drodze ¿ycia, to tak naprawdê taka osoba – jej ¿ycie musi byæ ¿yciem pe³nym przygód, pe³nym doznañ.
Ta 5 w I PZ jest równie¿ informacj±, ¿e jest to wibracja osoby, która tak naprawdê musi siê przemieszczaæ, czyli jest to równie¿ informacja, ¿e je¿eli chcemy studiowaæ, je¿eli chcemy siê uczyæ, je¿eli chcemy robiæ karierê zawodow±, je¿eli chcemy rzeczywi¶cie, ¿eby z tego naszego ¿ycia wycisn±æ jak najwiêcej w danym momencie to my musimy mieæ w tym bardzo aktywny udzia³.
Z jednej strony jest to fajna wibracja, bo jest to wibracja poszukiwacza zaginionej arki, czyli jest to osoba gotowa do takiej konfrontacji z oporem materii, przeszkodami, z odleg³o¶ciami do pokonania, ale z drugiej strony mo¿e nas po prostu nosiæ, czyli najpierw walcz±c o co¶, pó¼niej bêdzie nas nosi³o, je¿eli ta struktura bêdzie zbyt hermetyczna, zbyt sztywna, zbyt mocno okre¶lona i tak naprawdê d±¿±c do stabilizacji, w tej stabilizacji, takiej ciê¿kiej stabilizacji nie odnajdzie tego swojego spe³nienia.
W tym miejscu 5 pojawiaj±c siê jest te¿ informacj± potrzeby aktywno¶ci, ale te¿ tej aktywno¶ci fizycznej, czyli osoba z t± wibracj± mo¿e mieæ nadmiary energii, które dobrze jest roz³adowaæ poprzez zainteresowania sportem, poprzez jakie¶ æwiczenia, poprzez tak± organizacjê swojego czasu, ¿eby zawsze mieæ taki krótki moment dla siebie, choæby przebiec siê. Wtedy bêdziecie mogli ten nadmiar energii pozytywnie wykorzystaæ.
Jest to te¿ wskazanie, ¿eby uwa¿aæ na drobne urazy, które w przysz³o¶ci mog± dawaæ podstawê do problemów zdrowotnych.
Najtrudniej ta wibracja konfrontuje siê na planie relacji miêdzyludzkich, na planie realizacji siebie w ¶wiecie zewnêtrznym, je¿eli zderza siê ze zbyt pasywnymi i zbyt ograniczaj±cymi wibracjami, a mianowicie z 4.
W pewnym sensie, je¶li kto¶ ma tak± kombinacjê tych wibracji urodzeniowych to faktycznie ma niez³± lekcjê do przepracowania: jak pogodziæ w sobie dwie sprzeczne natury, dwie sprzeczne potrzeby.
Z jednej strony potrzebê harmonii i pouk³adania, z drugiej strony potrzebê ruchu, potrzebê zmian, potrzebê konfrontacji.
5 z 1 – to jest najfajniejszy, najbardziej kompatybilny uk³ad, aczkolwiek zagra¿a to pewnego rodzaju powierzchowno¶ci±, rozproszeniem. To jest takie trzymanie 10 srok za ogon. Dlatego ¿e 1 z drogi ¿ycia na naszej drodze stawia zdarzenia, sytuacje, stawia te¿ ludzi tak, aby¶my mogli w pewnym sensie rozwijaæ pe³ne spektrum naszych mo¿liwo¶ci. To razem z 5 jest to informacja, ¿e potrzebujemy ludzi, po prostu potrzebujemy ludzi i realizujemy tê drogê nowych do¶wiadczeñ, nowych mo¿liwo¶ci, takiego do¶æ dynamicznego, nawet awansu spo³eczno-zawodowego.
5 z 2 – jeste¶my postrzegani jako osoby takie bardzo pouk³adane, jako osoby ugodowe, a tak naprawdê my mamy potrzebê wypowiedzenia w³asnej opinii, my mamy potrzebê stawania do dyskusji jak równy z równym. Tu mo¿emy siê niestety czasem spotkaæ z potraktowaniem przez ¶wiat zewnêtrzny pt. „ale nie rozumiem o co ci chodzi”, czyli tak jakby nasz indywidualizm by³ ca³y czas podporz±dkowany interesom grupy, interesom przestrzeni, w której w danym momencie siê znajdujemy.
Natomiast je¶li chodzi o tê 2 w drodze ¿ycia zderzaj±c± siê z 5 to mo¿e byæ informacja o problemie, który dotyka nas równie¿ na tej p³aszczy¼nie emocjonalnej, czyli w pewnym sensie my mo¿emy mieæ niestety, ale problemy w tworzeniu sta³ego zwi±zku, ze gdzie¶ w tym zwi±zku mo¿emy zaci±gaæ sytuacje, które bêd± nas od takiego ca³kowitego oddania siê drugiej osobie odci±ga³y, które bêd± nas wybija³y z pewnego rytmu.
5 z 3 – to jest po raz kolejny fajna wibracja, fajny uk³ad, dlatego ¿e to po raz kolejny jest taka sytuacja, gdzie rzeczywi¶cie jeste¶my rzutcy, mamy du¿e potrzeby kontaktu z drugim cz³owiekiem. Jeste¶my towarzyscy, jeste¶my ciekawi ¶wiata, trochê tacy globtroterzy, umiemy siê przystosowaæ do ró¿nych sytuacji ¿yciowych, nie poczytujemy tego jako problem. To jest te¿ pewna ¿ywio³owo¶æ, która emanuje z nas i ta ¿ywio³owo¶æ jest jakby równie¿ potrzeb± emanowania ni±. Czasami kto¶ ma w sobie du¿y potencja³ energetyczny.
5 z 4 – to tutaj jest problem i szczególnie osoby z tak± kombinacj± obdarzone przez datê urodzenia powinny bardzo, ale to bardzo mocno przygl±daæ siê czy przypadkiem same nie doprowadzaj± do pewnego rodzaju chaosu i niepokoju w swoim ¿yciu.
Ta 5 w I PZ te¿ bardzo czêsto wskazuje na okres nauki, który dokonuje siê wszystkimi zmys³ami, czyli w pewnym sensie s± to podró¿e, podró¿e zagraniczne – to ta konfiguracja jest bardzo sprzyjaj±ca, np. 5 i 5 z drogi ¿ycia, wszelkiego rodzaju stypendiom, wszelkiego rodzaju doszkalaniu, które odbywa siê z przekraczaniem granic, czyli jest to równie¿ mo¿liwo¶æ poznawania innej p³aszczyzny danego tematu, nowych osi±gniêæ w danej dziedzinie, ale poprzez konfrontowanie siê z tym, a nie poprzez to, ¿e czytamy ksi±¿ki i w tych ksi±¿kach siê zag³êbiamy, zapadamy. Takie zag³êbianie, zapadanie i analiza raczej przystoi 9, i raczej to jest zaspokojenie potrzeby 9. 5 nie. 5 mo¿e przeczytaæ zdanie i natychmiast musi sprawdziæ, czy rzeczywi¶cie ta wiedza, która zosta³a przeczytana jest wiedz±, która rzetelnie odzwierciedla stan faktyczny.
5 z 6 – tu jest podobnie jak przy 2. 6 jest te¿ wibracj±, która mówi o tym, ¿e nasza droga ¿ycia zwi±zana jest z uk³adami uczuciowymi, z uk³adami rodzinnymi. Ta 5 równie¿ mo¿e byæ w konfrontacji prostej – jako 5, ale równie¿ mo¿e byæ z 14, czy równie¿ mo¿e byæ z 23. je¿eli ona jest z 14 to bardzo czêsto niestety niesie zagro¿enie zrywania wiêzów rodzinnych i to bardzo szeroko pojête, bo to mo¿e byæ zerwanie wiêzów z rodzicami, pó¼niej mo¿e to byæ poszukiwanie sposobu wyzwolenia siê z obci±¿eñ, z obowi±zków, z ograniczeñ jakie wynikaj± z uk³adów partnerskich, z uk³adów ma³¿eñskich. Dlatego tutaj ta 5 w kontek¶cie 6 z drogi ¿ycia bêdzie zdecydowanie toksyczn± wibracj±.
5 u kobiety daje potrzebê zmiany partnera. W tej konfiguracji taka kobieta jest bardziej nara¿ona na zdarzenia typu flirt, typu nowe znajomo¶ci, typu chwilowe znajomo¶ci.
Dla tej 5 z I PZ ka¿dy nowy dzieñ to jest nowa przygoda. Tutaj zderzaj±c siê z t± 6, niestety ale mo¿e prowadziæ do zaburzeñ na planie rodziny, je¿eli nie zostanie ta 5 roz³adowana w sposób nieszkodliwy dla uk³adów stabilnych.
5 z 7 – 1, 5, 7 jest to ta sama grupa wibracji najbardziej do siebie zbli¿ona i wtedy bardzo czêsto bêdzie to informacja, ze osoba czêsto zmienia miejsce pobytu, ze osoba w ogóle ze zmianami miejsca pobytu ma zwi±zan± swoj± karierê zawodow±. Bo 7 to te¿ jest pewien rodzaj kariery zawodowej cokolwiek by to mia³o nie znaczyæ.
Natomiast obydwie te wibracje s± wibracjami duchowymi. Przy 5 wkracza nam ten 5 element: eter i przy 7 wiemy, ¿e to jest filozoficzne podej¶cie do¿ycia.
5 z 8 – najlepsza realizacja odbywa siê na p³aszczy¼nie przede wszystkim realizacji biznesowej, materialno-biznesowej. To jest po prostu konfiguracja, która jak dzida idzie do celu i faktycznie w tym momencie jest to zawsze informacja, ¿e realizacja drogi 8, która jest realizacj± z rozmachem przedsiêwziêæ i finansowych i materialnych i zawodowych odbywa siê za spraw± niespo¿ytej energii d±¿enia do celu. Jest to fantastyczny uk³ad i ten uk³ad na pewno nale¿y wydoiæ do ostatniej kropelki, ¿eby tam nic siê nie zmarnowa³o, bo ten potencja³ jest potencja³em, który jest w stanie o³ów zamieniæ w z³oto.
5 z 9 – najlepsz± form± realizacji siebie jest to forma realizacji poprzez naukê, poprzez poszukiwania, poprzez dociekania, poprzez udowadniania. Tu te¿ bardzo silny jest wp³yw wtedy zagranicy i w pewnym sensie jakby takiego powalczenia o siebie na nowym gruncie z wykorzystaniem wiedzy, któr± niesiemy, ale to jest taka pewnego rodzaju forma krzewienia poprzez dynamikê w³asn±.
S± wibracje, które z t± 5 fajnie siê synchronizuj± daj±c pewnego rodzaju skazanie na sukces, a s± rzeczywi¶cie wibracje, które zderzaj±c siê z t± 5 mog± niestety powodowaæ zamêt, chaos, zamieszanie w ¿yciu.
Je¿eli mamy tê 5 w I PZ to my przede wszystkim potrzebujemy ruchu i zmian w naszym ¿yciu. I teraz w zale¿no¶ci od tego, jak nas ludzie odbieraj± i do czego jeste¶my stworzeni, wykorzystujemy ten pewien rodzaj niepokory wewnêtrznej, ten pewien rodzaj buntu, ale takiego zdrowego buntu, buntu konstruktywnego do tego, alby kreowaæ to ¿ycie, a nie, aby destabilizowaæ uk³ady, które s± dla nas wa¿ne i z niezrozumia³ych przyczyn nagle my sami podejmujemy dziwne dzia³ania, które destabilizuj± nas.
Program Tarocistki Danuty
Jeszcze nigdzie nie przeczyta³am tak trafnej charakterystyki mnie jak tu, zawsze czu³am, ¿e ja to bardziej pi±tka jak dziewi±tka. Jednak jeste¶my tacy jak nam w duszy gra, a droga ¿ycia to kierunek marszu naszego. Tak sobie pomy¶la³am, ¿e przedstawiaj±c siê numerologicznie, powinno siê przedstawiaæ z pierwszego punktu zwrotnego...w moim przypadku jestem pi±tk± i idê drog± nr dziewiêæ
