Operacja FLUGREKORDER 18 kwiecień 2015
Katalog znalezionych frazWÄ tki
- agniusza serwis - literatura w sieci, proza, feminizm, gender, queer ...
- 11.11.2015 10:00 Bitwa o Niepodległość
- 2011.03.11 skopanie mężczyzny "atrakcją" 18-tki
- Trening z konwojowania (19.03.16r) 18:00h
- 18/19.12.2010r strzelanka OSOKS Ocice
- nurkowanie 18 lub 19.06.2011r. Koparki
- 18.01.10 Ghost-Saca
- Tetmajer Niedziela 18.12.2011r
- Wyjazd w poniedziałek 18.04.2011 r.
- 18 sierpnia 2006 - wycieczka do Francji
- MUCHARZ 18-20 listopada 2011
agniusza serwis - literatura w sieci, proza, feminizm, gender, queer ...
Witam, Ekipa ATER LEGIO (dawny BOSS) organizuje strzelankę w lasach Boguszowskich w dniu 18.04.15. Wszystkich chętnych zapraszamy do udziału w zabawie.
Strony konfliktu:
Republika Hebronu
Republika Hebronu jest wielkim obszarowo oraz bogatym w surowce naturalne krajem. Ponad 90% PKB pochodzi z rolnictwa oraz exportu surowców. Problemem republiki jest jej przeludnienie, dlatego władza Hebronu uznała, że należy zaanektować ościenne kraje znajdujące się na zachód od republiki. Kraje te były strefą buforową między Republiką, a Keisertumem. Kraje, które nie przyjęły pokojowo zwierzchnictwa Hebronu i postanowiły bronić swojej niepodległości, zostały krwawo podbite.
Republika Hebronu posiada dużą , dobrze zorganizowaną oraz nie cofającą się przed niczym, honorową armię. W Hebronie najważniejsze jest wykonanie rozkazu, jego nie wykonanie, bądź dezercja kończy się śmiercią „zdrajcy”, wyroki wykonywane są bez sądu przez oficera. Republika wprowadziła obowiązek służby wojskowej dla wszystkich pierworodnych synów. Do armii wstąpić mogą także, wszystkie chętne do służby kobiety oraz mężczyźni. Służba trwa od 18 do 50 roku życia, a wszyscy żołnierze cieszą się wielkim szacunkiem u rdzennych mieszkańców Hebronu.
Keisertum
Keisertum to bogaty i silnie uprzemysłowiony kraj. Jego problemem jest brak surowców naturalnych.
Po wejściu wojsk Republiki do strefy buforowej, Keisertum wspiera militarnie lokalne grupy rebeliantów, ruchy oporów oraz inne grupy niepodległościowe.
Armia Keisertum to w 100% wyselekcjonowana armia zawodowa. Ponieważ Keisertum nie bierze oficjalnie udziału w wojnie najważniejsze jest ograniczenie strat po stronie Keisertumu, tak ja ma to miejsce w armii amerykańskiej wg zasady: „leave no man behind”
Scenariusz:
Republika Hebronu zestrzeliła śmigłowiec z keisertumskim szpiegiem na pokładzie, który posiadał informacje na temat nowej broni wynalezionej przez Hebrończyków. Keisertum wysłało pluton do byłej strefy buforowej, aktualnie kontrolowanej przez armię Republiki, aby odzyskać czarną skrzynkę ze śmigłowca, zabrać ciała agenta oraz pilotów. Zadaniem Plutonu będzie również zabezpieczyć oraz wspomóc posterunek rebeliantów znajdujący się w pobliżu strefy buforowej. Pozostałe zadania zostaną przekazane w trakcie trwania rozgrywek.
Ilość graczy:
Republika Hebronu ok. 60 osób.
Keisertum ok. 40 osób.
Zasady:
Żołnierze Republiki Hebronu nosić będą opaski bądź chusty dostarczone przez organizatora.
Żołnierze Keisertum nosić będą czapki dostarczone przez organizatora.
Każdy oddział posiadać będzie medyka.
Obie strony będą miały wyznaczonych przez organizatora oficerów.
W dniu manewrów zostaną przydzielone dodatkowe funkcje.
Broń i limity:
Karabiny, pistolety oraz pistolety maszynowe do 466fps.
Karabiny wsparcia do 499 fps.
Karabiny wyborowe do 550 fps (tylko ogień pojedynczy)
Karabiny wyborowe sprężynowe bez ograniczeń
Na całą rozgrywkę można zabrać ze sobą ok.400(1hi-cap) kulek dla żołnierzy Keisertum,
Oraz 600 kulek dla żołnierzy Republiki Hebronu. Karabiny wsparcia 1Bęben(pudło) dla żołnierzy Keisertum, dla żołnierzy Republiki bez limitu.
Dla karabinów wyborowych zakaz strzelania na odległość mniejszą niż 15m.
Rany, zabicie, Respawn.
Pojedynczy strzał (seria) oznacza, że gracz został ranny. Nie może on strzelać, może się tylko odczołgać do najbliższej osłony, oraz wzywać medyka. Jeśli w ciągu 10 minut nie zostanie graczowi udzielona pomoc przez medyka, gracz uznany jest za martwego.
Jeśli gracz zostanie opatrzony przez medyka, ( w miejscu trafienia zostanie założony bandaż) gracz wraca do rozgrywki, nie może jednak korzystać z uszkodzonej kończyny ( w przypadku postrzału w rękę, zostaje ona unieruchomiona i nie może nic trzymać, nie można też na niej podtrzymywać broni przez pół godziny.
Postrzał w nogę oznacza że medyk powinien unieruchomić nogę, a gracz przez pół godziny nie może biegać oraz powinien utykać.
Postrzał w tors, medyk powinien owinąć klatkę piersiową a gracz, ze względu na ból nie może przez pół godziny biegać.
Postrzał w głowę, graczowi należ zabandażować jedno oko (jeśli gracz jest praworęczny to prawe).
Po pół godziny skutki trafienia zostają anulowane, a gracz powinien usunąć i schować swój bandaż.
Jeżeli ranny gracz (oczekujący na medyka, bądź obandażowany) zostanie postrzelony po raz drugi to umiera.
Martwy gracz ubiera kamizelkę odblaskową ,a następnie udaje się na 15 minutowy respawn. Czas liczony jest od powiadomienia dowództwa o dotarciu na respawn. Tylko dowództwo może zezwolić na opuszczenie strefy respwn.
Martwy gracz nie może udzielać żadnych informacji kolegom.
Gracz, który nie chce czekać na medyka, oraz nie ma zamiaru odgrywać skutków postrzału, oznacza się jako trup i udaje się na 30 minutowy respawn.( Czas liczony jest od powiadomienia dowództwa o dotarciu na respawn. Tylko dowództwo może zezwolić na opuszczenie strefy respwn.)
Silent kill – jeżeli gracz dotknie innego gracza lufą w plecy(nogę) bądź złapie z tył ręką za ramię i powie „nie żyjesz” martwy gracz oznacza się kamizelką jako trup i pozostaje w miejscu zabicia go przez 25minut, w tym czasie nie może on z nikim rozmawiać ani komentować rozgrywki. Po 25 minutach gracz udaje się na respawn z którego może od razu zejść.
PMR:
1. kanał dla organizatora (tutaj również można zgłosić nieprawidłowości w grze)
2. kanał dla kontaktowania się oficera Keisertumu z dowództwem .
3 i 4 kanał dla żołnierzy Keisertumu.
5 kanał dla kontaktowania się oficera Republiki Hebronu z dowództwem.
6-8 kanał dla żołnierzy Republiki Hebronu.
Nie ma możliwości podsłuchiwania kanałów przeciwnika.
Grę nadzorować będą obserwatorzy. W przypadku wychwycenia przez obserwatora niezgodności typu:
- Nie przyznanie się do oczywistego trafienia;
- strzelanie ogniem ciągłym z karabinów wyborowych;
- strzelanie z karabinu wyborowego na odległości bliższe niż 15 metrów;
- udzielanie wskazówek przez „trupy”;
- Nie wywiązywanie się z odgrywania efektów ran;
- podsłuchiwanie przeciwnika;
- picie alkoholu podczas rozgrywki;
-korzystanie z pirotechniki;
- zakaz palenia w lesie otwartego ognia;
- inne niebezpieczne zachowania.
Obserwator może ukarać gracza poprzez wydłużenie respawna, nałożenie zadania karnego, bądź wyrzucenie z rozgrywki. Decyzja obserwatora jest ostateczna i nie podważalna.
Po rozgrywce ognisko z kiełbaskami.
Miejsce rozgrywki : Lasy przy Dzikowcu w Boguszowie Gorcach.
Parking przy ulicy Generała Józefa Bema (50°43'42.8"N 16°12'57.8"E)
Start godzina: 9:00
Termin rozgrywki: 18.04.2015
Wstęp: 20zł (termin wpłacania kwoty do 10.04.2015.)
W cenie: czapki, chusty, kiełbaski i dodatki, oraz inne akcesoria potrzebne przy rozgrywce.
Aby dokonać rejestracji należy wysłać maila na adres: kkrzywicka5@o2.pl w treści podając stronę konfliktu oraz ksywkę.
Następnie wpłacić pieniądze najpóźniej do 09.04.2015 na podany nr konta w mailu zwrotnym.
Niestety zjazd... a szkoda

Ja chętnie ....... wprawdzie pracuje 18.04

Super by było, mam nadzieje że spotkamy się w Boguszowie
Witam, też chętnie bym wziął udział w tym jakże zacnym spotkaniu jednakże potrzebowałbym pomocy, mianowicie czy ktoś będzie dojeżdżał z Wałbrzycha?? Potrzebuje transportu replik ponieważ uszkodził mi się pokrowiec a nie będę w autobusie z karabinem jechać bo tylko popłoch wprowadzę

W sumie to ja będę jechał z Wałbrzycha...
zaszły pewne zmiany po nie-sławnym falkenhorście, oraz tym że chcielibyśmy abyście Nas poznali i nabrali zaufania obniżamy kwotę wejściówki z 20 zł na 7 zł. Kwota ta obejmuje chusty, czapki i inne rzeczy niezbędne do scenariusza. Po zabawie będzie ognisko ( kiełbaski we własnym zakresie). Osoby które dokonały wpłaty dostaną zwrot 13 zł w ciągu 2 dni.
Zapraszamy także do polubienia nas na facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Ater-Legio/471728356314259
Sory ale szkola.
Ja osobiscie odpadam - dzieki za zapro!