2 nowe klasy!
Katalog znalezionych frazWÄ tki
- agniusza serwis - literatura w sieci, proza, feminizm, gender, queer ...
- Kuchcenie otwiera kubki smakowe na nowe doznania smakowe
- Dlatego, dla tego ... warto żyć - nowe zajęcia w Świetlicy
- Blade & Soul - na premiere - nowe dziecie NC soft
- ORIFLAME – nowa oferta,nowe możliwości!
- nowe forum zintegrowane z portalem "niegram"
- Nowe zasady dotyczące korzystania z padoków
- Nowe Podanie Klimasio-pl
- Nowe miejsce nurkowe w Opolu???
- TWENITY - 3 nowe albumy Best Of
- Nowe tereny pod inwestycje
agniusza serwis - literatura w sieci, proza, feminizm, gender, queer ...
w bardzo mało wyrażny i nieoczywisty sposób Ancama zapowiedziała wprowadzenie dwóch nowych klas! O.O
Nie ma do końca pewności czy będą to rzeczywiście odrębne klasy czy tylko inkarnacje, ale większość wskazówek prowadzi do tej pierwszej możliwości.
Jakie to klasy?
Rogue
Rodzaj zakapturzonego złodzieja.
Zobal
Czerpie siłę ze swej maski. Zwinny i tajemniczy.
Trwa dyskusja o co właściwie chodzi z tymi klasami, ale przekazuję info, bo gdyby rzeczywiście chodziło o nowe klasy, to oblicze dofusa uległoby znacznej zmianie. Co o tym sądzicie?
dnia Czw 19:49, 14 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Ah dodatkowe info:
Odnośnie klasy Rogue
Będzie bazować na nowym mechanizmie gry, wstępnie nazwanym bombami oraz na pistoletach. Będzie to klasa bardzo taktyczna, bazująca na połączeniach różnych spelli. ma być całkowitym przeciwieństwem brutalnej gry Iopa, który podchodzi i wali ile wlezie. Ataki będą się rozkładać na wiele tur. Rogue będzie musiał najpierw umiejscowić swoje bomby, podobnie do pułapek Srama, ale inaczej niż u Srama, gdzie pułapki znikają gdy są potracone, bomby wybuchać będą jedynie, gdy Rogue zestrzeli je z pistoletu, co pozwoli na zdalną detonację. Trzeba więc przewidywać ruchy przeciwnika przy stawianiu bomb, a następnie odpalić je przez zestrzelenie.
Efekty bomb będzie można kumulować. Np gdy Rogue postawi obok siebie water i fire bombę, odpalenie jednej odpali drugą, a łacznie wyrządzą więcej szkód niż osobno.
Co do strzelania, będą róznorodne efekty zależne od kosztu ap i zasięgu. Chcemy aby efekt strzału nakładał się na dzialanie bomby. Jeśli mamy strzał, który zmniejsza resy przeciwnika, możemy strzelić do niego lub strzlić do bomby tak, że uzyska ona ten efekt. Łączenie róznych bomb i róznych strzałów da masę ciekawych możliwosci.
(Nie wiadomo, czy nie odnosi się to bardziej do wakfu niz do dofusa)
O Zobalach
Zobalowie mają 3 maski. Maskę klasową, Maskę tchórza i Maskę psychopaty. Z każdą są połączone inne czary. Maski przynoszą także własne dobre i negatywne efekty, zależnie którą się nosi w danej chwili.
Żeby zmienić taktykę walki, trzeba zmienić maskę. jesli noszę np Maskę psychopaty, nie mogę używać spelli związanych z innymi maskami.
Gracz musi zmieniać regualrnie maski, żeby zróżnicować swoją grę. Maska tchórza będzie bazować na atakach na odległość, o małym dmg a dużym zasięgu. W cc będzie się wtedy bardzo słabym. Odwrotnie maska psychopaty da potężne spelle cc, ale będą one mogły ranić samą postać lub sojuszników. To jak bycie w trybie berserkera. Staje się brutalną postacią, niszczącą wszystko co się rusza, czy to wróg czy sojusznik.
Maska klasowa bazuje na funkcji tanka w cc. Daje odporność ale mniej siły bojowej niż maska psychopaty. Aby najlepiej wykorzystywać spelle, trzeba będzie zmieniać maski. Wielką nowością związaną z tą klasą, będzie możliwość zmieniania w trakcie walki. Czary będą miały swoje ograniczenia, wymagajace przygotowywania się i taktyki.
Beta testy będą na początku przyszłego roku.
OK znalazłam info, że będą to nowe klasy pełnoprawne a nie inkarnacje

oraz na pistoletach.
0.0
Nowe acc będę musiał zrobić =D
Blee i nie zrobię 200 lvla :( Ten koleś od masek ciekawie się zapowiada, wiec chyba sobie pogram :P
Pogram jakaś z postaci zobacze jak bedzie ciekawa to bede nią grać xD