24.06.2012 - mini milsim
Katalog znalezionych frazWÄ tki
- agniusza serwis - literatura w sieci, proza, feminizm, gender, queer ...
- 11.11.2012 Ocice
- Zbiórka żywnośći 05.12.2015 - 06.12.2015
- Ważna rzecz w sprawie Patryka Geryla i 2012 roku
- :/ - - 01 stycznia 2012 roku. o godz. 17.00.
- COFKA 2012 (rz. Tuga - przekroczony stan alarmowy)
- Open Delta 2012 - gra na dudce i reggae z Ukrainy
- 17.03.2012 Parowozownia (Unplugged czyli bez prądu)
- Bal karnawałowy 07.02.2012 w TOK
- Konkurs fotograficzny KALENDARZE 2012 - naszemiasto.pl
- Spłonęła altana 19.11.2012 (zdjęcia)
agniusza serwis - literatura w sieci, proza, feminizm, gender, queer ...
Strzelanka o charakterze milsimowym w okolicach Witoszowa oraz Modliszowa.
Zgłaszamy 4 osobowe drużyny. Każda jest osobno i działa według zasad określonych w regulaminie. Celem gry jest zaliczenie punktów oznaczonych na mapie oraz eliminowanie innych zespołów. Ma to doprowadzić do jak najczęstszej konfrontacji miedzy drużynami. Scenariusz przewidziany na 6-7 godzin.
Zasady
Ogólne:
- nie można pozostawić rannego, drużyna może poruszać się tylko pełnym składem
- grupa może działać tylko w 100% składzie
- w sytuacji gdy np dwie przeciwne drużyny między sobą walczą i w jednej z nich permanentnie zginie jeden z operatorów, drużyna taka może się bronić lub starać się wyeliminować drużynę przeciwną aż do skutku
- drużyny muszą dążyć do zaliczenia wszystkich punktów na mapie
- można organizować zasadzkę nie dłuższą niż 30 minut i jedną na 2 godziny (mowa o sytuacji gdy nie widzimy przeciwnika i chcemy poczekać na jakiś cel do wybicia a nie w sytuacji gdy zobaczyliśmy ze ktoś do nas idzie i chcemy go wyczekać - to jest dozwolone bez ograniczeń)
- w miedzy czasie możecie sobie szczać po krzakach, robić przerwy na posiłki i co tam tylko chcecie, ale nie wyklucza was to z rozgrywki, ciągle jesteście celem i okulary na głowie
Eliminacja drużyny:
- za drużynę wyeliminowaną uważa się taką która poniesie 75% straty w składzie
- wyeliminowana drużyna musi pozostać przez 15 minut w miejscu w którym została "zlikwidowana" (należy pamiętać o czerwonych znacznikach, szmatki itp), po 15 minutach wraca do gry
- w przypadku gdy drużyna wyeliminowana zginie w miejscu strategicznym musi odejść tak by stracić to miejsce z pola widzenia i tam odczekać swoje 15 min
- drużyna która zginęła ma obowiązek odejść na 200 metrów i odrodzić się gdzie indziej jeśli inna ekipa która wygrała starcie ja o to poprosi bo uzna że przeszkadza
Ograniczenie amunicji:
- w przyszłości, póki co nie ma
Trafienia:
- liczą się wszystkie trafienia
- osoba trafiona musi położyć się na glebie i wzywać medyka
- osoba trafiona nie może się sama przemieszczać, strzelać i w jakikolwiek sposób pomagać swojej drużynie
- osobę trafioną można przetransportować, lecz nie może się to odbywać w sposób "za rączkę"
- trafionego nie można dobić, umiera sam po 10 minutach od trafienia gdy nie zostanie mu udzielona pomoc
Medyk:
- musi posiadać przy sobie całe bandaże do leczenia(nie cięte na kawałki)
- leczenie polega na obwiązaniu ręki lub nogi osoby trafionej całym bandażem
- medyk nie może leczyć sam siebie, może zostać uleczony przez kogokolwiek, ale na jego odrodzenie idą dwa bandaże
- medyk posiada przy sobie 3 bandaże (całe nie pocięte) (dodatkowo każdy z graczy ma przy sobie jeden caly bandaż)
- bandaże są do ponownego użytku ale po odrodzeniu się całej drużyny
Co trzeba zabrać:
- najlepiej jakaś zapasową batke
- warto by było gdyby na jedna ekipe przypadała jedna dodatkowa replika
- czerwoną szmatkę
- jeden cały bandaż
- wydrukowaną mapke
- kielbase na grila po strzelance (jesli bedziemy robili)
Co warto wiedzieć:
Scenariusz nie jest jak każda standardowa jebanka, może być tak że przez godzinę albo i dwie nie spotkacie nikogo, trzeba uzbroić się w cierpliwość i nastawić na to że chcemy tutaj jak najbardziej odwzorować realne pole walki w manewrach tego typu (tam sie 95% czas przemieszcza a 5% strzela).
Oczywiście chcemy tutaj doprowadzić do jak najczęstszych spotkań ekip.
Każda drużyna ma te same zadania ale każda startuje z innego miejsca. Weźcie tyle wody i jedzenia żeby Was to nie ograniczało i nie przeszkadzało Wam w manewrach.
Wpisywać ekypy. Fenix ogarnia składy w prv.
1 Krzychu
2Lewy
3Siwy
4 JA-------603227830----------------------------pier...le


1Dominik 515245832
2Murzyn
3Paweł
4kolega murzyna, nie znam typa ale pewnie też jest czarny

pewnie jeszcze będą harcerze (723467466 ale to nie jest pewne sztuk 3
Siemanko
SKŁAD 1:
1.AZI
2.Cashern
3.Benny
4.Kazek
SKŁAD 2:
1.Borek
2.Czarny
3.Mały John
4.ANR
SKŁAD3:
1.Qdłaty
2.Socom
3.Marcin
Takie składy na dzień dzisiejszy wystąpiły jak coś na priwie dam poprawki pozdro
co się dzieje z tym co polegli w walce ale nie została wyeliminowana ich drużyna i przemieszcza się dalej.?? ( bo rozumie ze po nie udzieleniu pomocy przez 5 min jest trup) Czy trup śledzi drużynę i czeka aż padnie reszta czy , no właśnie co ????

No to nas jest 4 harcerzy ;]
Ja
Słony
Herbuś
Trela
kris zakladamy ze masz sytuacje w której walą do siebie dwie ekipy i w jednej z nich zginą 3 osoby (75%) - drużyna taka odpada
teraz zakładamy ze jest sytuacja w której walczą ze sobą dwie ekipy i jedna z nich np postanowiła zerwać kontakt albo tylko się broni i nie przejmuje inicjatywy a w tej drugiej w wyniku braku udzielenia pomocy ginie jeden operator - drużyna zostaje wyeliminowana bo w mysl zasady może działać w 100% składzie
trudno to jasno napisac, ale generalnie do poki dwie ekipy prowadzą bezpośrednie dzialania w kierunku wyeliminowania siebie nawzwajem czyli krotka mowiac, do poki dwie ekipy ze sobą walczą, trzymamy sie zasady 75%, a w chwili gdy np idzie sobie druzyna i zostanie jedynie ostrzelana przez przeciwnika ktory spieprzy i zerwie kontakt, to jesli zadnemu operatorowi nie zostanie udzielona pomoc w odpowiednim czasie i zostanie uznany za martwego, to taki team nie moze sie przemieszczac dalej bo nie ma 100% skladu i musi sie odrodzic
To będzie pierwsza gra tego typu i na pewno będzie sporo dziwnych akcji. Mam nadzieje ze zwyczajnie to zrozumiecie i wyciągniemy pewne wnioski zamiast potem sypac kwasem

Z każdej druzyny potrzebuje kontakt tel do jednej osoby.
dym odpada bo wiesniaki nam straz zawołają
Nie wiem kto te składy kompletował, ale Marcin, Socom, Borek i ja jesteśmy razem.

Informacje
Po pierwsze to zwróćcie uwagę że pozamieniałem nazwy drużyn, więc sprawdźcie gdzie jesteście i gdzie zaczynacie.
Mapka KLIK
Cele na mapie:
- wzgórze Mrowina (pełna kontrola przez 10 minut)
- wzgórze Gołuch (pełna kontrola przez 10 minut)
- wzgórze 400 (pełna kontrola przez 10 minut)
- wzgórze 423 (pełna kontrola przez 10 minut)
- odcinek drogi 75 (patrol drogą)
- ruiny (pełna kontrola przez 10 minut)
Cele można zacząć przejmować od początku gdy zaliczmy wszystkie - kolejność dowolna. Oczywiście bawimy się na terenie między Modliszowem a Witoszowem.
Punkty za cele:
- utrzymanie celu na mapie + 1 punkt
- wyeliminowanie ekipy + 2 pkt
- przejecie celu gdy ten jest kontrolowany przez inna ekipę + 4 pkt
Punkty za wyeliminowanie ekipy i przejecie celu nie łączą się. (przydatna informacja - jeśli utrzymujecie jakiś punkt na mapie i minęło 10 minut a widzicie ze ktoś do niego podchodzi to nie oddawajcie za darmo

Proszę żeby każdy miał przy sobie mała karteczkę i długopis i uczciwie pisał punkty.
Czasy i miejsca startu:
A - 08:00 - początek lasu, zjazd po lewej stroni obok sporej łąki
B - 08:00 - w tym miejscu powinien być szlaban, zejście jest w miarę wyraźne od razu w gęsty las
C - 08:00 - spory parking ładnie przygotowany z miejscami na ogniska, usypany i ubity żwirem
D - 08:00 - start od okolic zagrody z konikami, okolice bunkra
E - 08:00 - start od okolic zagrody z konikami, okolice bunkra
F - 08:00 - drogą od strony stawu, start od skraju lasu
G - 08:00 - za przystankiem w lewo bardzo wyraźnym zjazdem, ubita polną drogą w stronę skraju lasu - tam start
H - 08:00 - start od skraju lasu
I - 08:00 - start od strony drogi 80
Prosiłbym nie walić do ekip dochodzących do lasu i nie chodźcie bezpośrednio po uprawach.
Nowe składy:
A:
1. Legion i ludzie Aziego
2. Legion i ludzie Aziego
3. Legion i ludzie Aziego
4. Legion i ludzie Aziego
B:
1. Legion i ludzie Aziego
2. Legion i ludzie Aziego
3. Legion i ludzie Aziego
4. Legion i ludzie Aziego
C:
1. Legion i ludzie Aziego
2. Legion i ludzie Aziego
3. Legion i ludzie Aziego
4. Legion i ludzie Aziego
D:
1 Krzychu
2 Lewy
3 Siwy
4 dita
E:
1 Dominik
2 Murzyn
3 Paweł
4 kolega murzyna
F:
1. Berni
2. Słony
3. Herbuś
4. Trela
G:
1. Fenix
2. Fenix
3. Fenix
4. Fenix
H:
1. Fenix
2. Fenix
3. Fenix
4. Fenix
I:
1. Fenix
2. Fenix
3. Fenix
4. Fenix
J:
1. Model
2. Ogór
3. Chłopaki z Enigmy
4. Chłopaki z Enigmy
Koniec zabawy
Koniec przewidujemy na godzinę 13:00 - 5 godzin starczy na sam początek. Zobaczymy jak to wyjdzie bo pierwszy raz robimy coś takiego.
O godzinie 13:30 wszyscy spotykamy się przy Bunkrze. Jak będą chętni to krótkie ognisko, piwko, omówienie zabawy i podliczenie punktów.
Prośba
Uważajcie na grzybiarzy i tubylców, czasami mogą się trafić zwłaszcza w okolicy bunkra. Używajcie rozumów i nie powodujcie spin i chorych akcji. Bądźcie kreatywni i zaangażowani. Pamiętajcie ze o 8:00 macie być już w akcji a nie dopiero się szykować i malować twarze. Proszę bez wycofek i nie kończcie przed czasem.
781 045 088 moj tel
Dobrej zabawy. Widzimy się w niedziele o 13:30!
Azi wyślij poprawione składy i po 1 numerze tel na ekipe.
Co w sytuacji kiedy moj team walczy z innym, u mnie totalnie zginie jedna lub dwie osoby, ale akcja sie urwie. Mam dwa trupy w druzynie i co dalej?
Rozumiem że nie bedize wspolnego spotkania rano tylko od razu jazda do akcji?
Jeszcze kilka pytan pewnie padnie, ale lepiej tu i teraz niz w niedziele...
Sorry, że się wpierdalam, ale uważam, że powinniście zrobić poranną zbiórkę. Wtedy będzie można wytłumaczyć jeszcze raz zasady, porozstawiać ludzi. Wystarczy, że ktoś się chwilę spóźni i wszystko się wali.
Wtedy jeżu trzymasz się zasady że ekipa może działać tylko w 100% składzie. Tak ja to było opisane powyżej. Totalnie zginie czyli dostanie raz - medyk go wyleczy, dostanie drugi raz = trup. Albo dostanie raz i w 10 minut nikt mu nie pomoże = trup.
Anioł, jadą trzy kolumny - jedna od Was, jedna z DDZ i jedna ze Świdnicy, jeśli ktoś sie spóźni to nic sie nei zesra bo i tak bedą ludzie krążyliw terenie. Jeśli chodzi o zbiórke to zależy czy my ze Świdnicy jedziemy mpk czy chcemy samochodami.
Zasady są prostę, na strzelanke jadą sami ogarnięci ludzie, myśle ze nie bedzie problemu.
Jeżu - jeszcze prościej to wyjasnie:
W sytuacji kiedy walczą ze sobą dwie ekipy - zasada 75%
W sytuacji gdy dwie ekipy nie walczą - zasada możliwości poruszania się tylko pełnym składem.
Szuwarze jeden moge przyjechac z rana tak do 10:00 troche pomogę a później jade na chrzciny

Spoko jeża.
I tak sobie myślę, że tym razem czerwone szmaty są naprawde nieodzowne!

Pokazcie mi droge nr 75 palcem bo ja chyba osleplem
G5
Dochodzi kolejna ekipa czyli juz 40 osób.
J:
1. Model
2. Ogór
3. Chłopaki z Guźca
4. Chłopaki z Guźca
Szuwar chłopaki są z Gużca a nie z Enigmy jeżeli możesz poprawic wielka prośba podziękował
Puchałkę jesteś chlebę.
ZAPOMNIAŁEM o numerze ;]723467466
calkiem przyzwoicie bylo
heh i kto to mówi ??

Było zajebiście, szkoda że kilku się pogubiło

Dzięki i do następnej takiej imprezki.
Dzienx pany za spacerek


