UWAGA OSZUŚCI!!
Katalog znalezionych frazWÄ tki
agniusza serwis - literatura w sieci, proza, feminizm, gender, queer ...
kilka dni temu otrzymałam telefon, pani przedstawiła się, że jest z TPSA, że firma jest w trakcie zmian i mój abonament ulegnie kilku zmianom, powiedziała, że zamiast tego będzie to, a zamiast tego to. Powiedziałam OK skoro ma być lepiej...
pani powiedziała, że przyśle kuriera z aneksem do umowy i... przyjechał, twierdząc, że jest z TPSA i zmiany w abonamencie i dalej jak ta pani
tylko jak wyjął papiery to się okazało, że owszem przewija się tam nazwa TPSA tylko nie ma nic wspólnego z tą siecią firma nazywa się Telekomunikacja NOVUM i podszywa się pod TPSA
tak więc jak ktoś zadzwoni i powie ze jest z TPSA lepiej zadzwonić i sprawdzić czy aby na pewno
pewnie gdyby zadzwonili i powiedzieli, że są z TN i mają korzystniejszą ofertę od tej którą posiadam, to może zastanowiłabym się nad zmianą ,
ale w tej sytuacji ostrzegam Telekomunikacja NOVUM TO OSZUŚCI
Korzystam z ich usług i nie mam żadnych zastrzeżeń

ja pewnie też bym nie miała gdyby oszukiwali
Gdyby nie oszukiwali.

k@si@, mojej mamie tez sie to przytrafilo. na szczescie nie bylo problemu z rozwiazaniem umowy. nie pamietam dokladnej daty, ale to bylo chyba w ubieglym roku.
ale radze uwazac, bo mozemy sie przez cos takiego wplatac w jakies klopoty z nadawca (umowa z poprzednim nadawca, aktywacja produkty tej firmy itd itp)
kilka dni temu otrzymałam telefon, pani przedstawiła się, że jest z TPSA, że firma jest w trakcie zmian i mój abonament ulegnie kilku zmianom, powiedziała, że zamiast tego będzie to, a zamiast tego to. Powiedziałam OK skoro ma być lepiej...
pani powiedziała, że przyśle kuriera z aneksem do umowy i... przyjechał, twierdząc, że jest z TPSA i zmiany w abonamencie i dalej jak ta pani
tylko jak wyjął papiery to się okazało, że owszem przewija się tam nazwa TPSA tylko nie ma nic wspólnego z tą siecią firma nazywa się Telekomunikacja NOVUM i podszywa się pod TPSA
tak więc jak ktoś zadzwoni i powie ze jest z TPSA lepiej zadzwonić i sprawdzić czy aby na pewno
pewnie gdyby zadzwonili i powiedzieli, że są z TN i mają korzystniejszą ofertę od tej którą posiadam, to może zastanowiłabym się nad zmianą ,
ale w tej sytuacji ostrzegam Telekomunikacja NOVUM TO OSZUŚCI
Wystarczy uważnie słuchać, jak się konsultanci przedstawiają.
Nie kojarzyć od razu Telekomunikacji z TPSA, bo to nie te czasy, gdy TPSA ma monopol absolutny na usługi... i na nazwę...
Inne wskazówki:
- Jeśli Telekomunikacja Novum mówi nam o naszej umowie (bo potwierdziło się, że wiedzą, jaki kto płaci abonament), zwrócić się ze skargą do TPSA, że udostępniają poufne dane osobowe chronione prawem. Można także w tej sprawie wystąpić do GIODO.
- Jeśli TN podaje się za TPSA, poinformować o tym TPSA. Można także zwrócić się do UKE.
- Jeśli zawarło się już umowę pod wpływem błędu, jaki spowodowała obsługa tej firmy, od umowy można odstąpić (K.C

- Jeśli przedsiębiorca dopuszcza się czynów zabronionych prawem, można zwrócić się do:
-- UKE (poprzez PP lub via e-mail),
-- UOKiK (poprzez PP lub via e-mail),
-- RPK (w Urzędzie Powiatowym)
-- KPP
o pomoc.
Pamiętajmy także, że w ciągu 10 dni możemy od umowy odstąpić (składając odpowiednie pismo datowane --data nadania-- najpóźniej na 10 dzień od podpisania umowy) bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków z tytułu umowy - umowę uważa się wtedy za niezawartą. Prawo takie daje nam Ustawa dotycząca umów zawieranych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa.
Prywatnie, osobiście, co sądzę o Telekomunikacji Novum:
SIC!
uuu, ale wykład, a ja napisałam tylko żeby ostrzec innych
przed tym, w jaki sposób ta firma próbuje złapać klienta
oczywiście zrobiłam jak opisujesz i wysłałam potrzebne pisma

jedno jest pewne pani Monika.... przedstawiła się jako pracownik Telekomunikacji Polskiej S.A.
(o działalności tej firmy też można poczytać w internecie)
Co jest śmieszne, w TN wiedzą o tym, że ich pracownicy w ten sposób pozyskują klientów
jak to powiedziała inna pani, żałując przy tym, że nie skorzystałam z ich oferty
tak więc, zalecam ostrożnność, a jeśli jednak ktoś się nabierze, a nie będzie miał ochoty na zmianę operatora to j/w ma 10 dni na to, żeby odstąpić od umowy
Dobrze dobrze, że napisałaś. Mało się o takich przedsiębiorcach mówi, dlatego czym więcej, tym lepiej. Niestety ludzie coraz częściej dają się naciągać, nie zwracając uwagi na "szczegóły", tudzież dwa słowa - Polska / Novum w przypadku tych Telekomunikacji.
Nie wiem, jak było w Twoim przypadku, ale sądziłem, że też po prostu nie zwróciłaś uwagi. Na tym ludzie się łapią i o podobnej sytuacji opowiadała mi kiedyś pewna osoba. Dla niej właśnie Telekomunikacja to Telekomunikacja. Dopiero potem zagłębiła się w szczegóły...
Na szczęście coś wspaniałego Ustawodawca wymyślił na takie okazje. Wszelkie tricki, umowy spisywane mikroskopijnym druczkiem, żeby klientowi nie chciało się przy podpisaniu czytać, nie są już problemem, bo zawsze mamy te 10 dni na przeczytanie w spokoju, powoli, dokładnie.
Nie wiem czy pisałaś do UOKiK, ale proponuję Ci do nich właśnie napisać.
UOKiK nie działa w imieniu indywidualnego konsumenta, ale sygnał o takich praktykach może poskutkować wszczęciem postępowania, a wtedy taki przedsiębiorca może zostać surowo ukarany. Ktoś jednak musi taką sprawę opisać. UOKiK jest kompetentny, aby ścigać za takie praktyki, i uwierz mi - ściga. Sama Telekomunikacja, tylko Polska S.A. miała się o tym okazję przekonać. Dostali chyba najwyższą w historii tego urzędu karę. Potem przestali działać na szkodę konsumentów, a przynajmniej przyhamowali w swoich działaniach.
Podaję Ci namiary, gdybyś chciała napisać:
Główny urząd:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Plac Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
Możesz też do nich na maila:
uokik@uokik.gov.pl
A możesz także napisać do delegatury w Gdańsku:
ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk
lub też na maila:
E-mail: gdansk@uokik.gov.pl