Wisdom Enutrof
Katalog znalezionych frazagniusza serwis - literatura w sieci, proza, feminizm, gender, queer ...
Wisdom Enutrof
1.Wstp
Enutrofem mona gra na wiele sposobw, ja opisze w tym poradniku swj ktrym gram od do dawna i z ktrym jest mi dobrze.
Enutrofa mona zbudowa na:
- Chance - Jest to najczciej spotykany dziadek, sucy gwnie do dropienia. Zalety tego bulidu s: spore pp i nie najgorszy dmg.
-Intelligence - Ognisty dziadek bazuje gwnie na efektach specjalnych swoich spelli, gwny atakujcy spell zmywa z przeciwnikw wszystkie bosty, a atak pomniejszy ma wysokie range i bije przez przeszkody.
- Strenght- Przyznam si e o dziadku siowym wiem niewiele, nie mam na swoim enutrofie ani jednego spella od str wbitego na wyszy poziom, kr jednak legendy o mocy str enusa. Moim zdaniem zalet tego bulidu jest jedyny obszarowy atak enutrofa. Dmg te jest niezy.
- Agility - O tym dziadku mog powiedzie najmniej, szczerze mwic w yciu nie widziaem takiego enusa, ale podobno mona. Agi bulid bazuje na swoim jedynym spellu "Prime of Life" a take na Mon hammerze-spellu dodatkowym.
Hybrydy:
- Wisdom - Nie jestem pewien czy Wis enusa mona nazwa hybryd, jednak zwykym bulidem te on nie jest. W przypadku takiego enusa musimy poczy wisdom i wybrany ywio(co dokadnie opisze pniej).
Zalety takiego dziadka to: bardzo szybkie wbijanie lvli oraz przydatne zabieranie mp. Wady to niski w porwnaniu do innych enusw DMG.
- Strenght+Intelligence - Moim zdaniem najsilniejsza hybryda, jednoczenie bardzo droga. Scrollujemy minimum dwie statystyki(int i str), a dobrze byoby wyscrollowac trzy(int, str i wis). Taki dziadek czy w sobie si enusa str i dodatkowe efekty enusa int=bardzo trudna do zabicia hybryda. Taki enus pkt dzieli pomidzy str i int mniej wiecej po rwno, przez co niestety nie jest ju dobrym mp raperem.
- Chance+Intelligence - Tutaj jest podobnie jak przy powyszej hybrydzie, mamy si enusa chance i efekty enusa int, zyskujemy tez moliwo nie najgorszego zabierania mp. To jedna z dwch najczciej spotykanych hybryd enutrofa. Scroll tak jak w przypadku poprzedniej hybrydy, z tym wyjtkiem e zamiast scrollowac str scrollujemy chance.
Przy tej hybrydzie nie wbijamy pkt w int, poza scrollem. Po osigniciu 200 chance i zescrollowaniu 3 statystyk pkt pakujemy w wisa.
- Chance+Agility - Waciwie to tez hybryda potrjna, gdy tak jak w przypadku powyszym pkt zostaj podzielone pomidzy chance i wisdom, agi daje nam set i scroll. Jest to chyba najczciej spotykany enutrof(z racji wietnego seta jakim jest mopy king). Nasz chance/wis/ enus na bardzo wysokim lvlu (mrgreen:) bije duo, expi szybko a na dodatke prawie taczy dookoa mobkw(wyjtkiem sa potworki i gracze total agi).
Oczywicie mona sie hybrydowac na wiele innych sposobw(np na epickim lvlu nosi berserker bworka i byc agi/str enusem), ja opisaem te ktre sa mi znane.
No dobrze, dosy wstpu(troch przydugiego . ) teraz opisze jak ja zbudowaem swojego dziadka.
2.Statystyki
Wisdom enutrofem statystyki mona rozda na kilka sposobw:
1.Scrollujemy wis i chance(lub inn state, zalenie od tego z czym nasz wis enus ma by zhybrydyzowany), pakujemy chance do 230 i reszt pkt przeznaczamy na wisa. Oglnie wychodzi nam takie "c" zacytuj tutaj Lebrona ktry o takim bulidzie si wypowiada: "Osobicie nie polecam, bo jak co jest do wszystkiego to z reguy jest do niczego - obraeniami nie grzeszysz, a i mp rape pozostawia do yczenia. "
2.Full chance, czyli na pocztku nie potrzeba scrolla, w przyszoci scroll chance i wis, w takim wypadku bijemy dobrze, mp nie rapujemy ale cz, trudno.
3.Scrollujemy wis i chance do 101, wszystkie pkt pakujemy w wisa. Ja osobicie wanie t opcj wybraem, dziadek dziko expi, zabiera mp, traci troch na dropieniu. Hity te mog by przyzwoite jeli set bdzie nam dawa sporo chance i/lub dmg.
Ja zrobiem tak, do 90 lvla byem total chance(nawet w pvp niexle mi szo na okoo 60 lvlu), potem wyscrollowaem wis i chance i juz pkt w wisdom.
3. Spelle Pull Out - Spell dodatkowy, zabiera mp wszystkim mobkom i graczom w walce. Moim zdaniem nie warto pakowa w ten spell pkt. Warto jednak go posiada gdy czasami moe pomc.
Fortune - Ten spell nasz dziadek ma od samego pocztku, dodaje nam chance. Obowizkowo na 6 lvl.
Shovel Throwing - Podstawowy atak str enutrofa. Dziadkom na chance/wis nie potrzebny do niczego.
Unsummoning - Moim zdaniem jeden z najbardziej nieprzydatnych spelli enutrofa, zadaje spory dmg sumonom jednak mona go rzuca tylko co jaki czas na dodatek kosztuje duo ap. Nie pakowa.
Reducing Key - Jeden z najfajniejszych spelli enusa. Na par tur zabiera przeciwnikowi pewna ilosc range, co bardzo utrudnia mu ycie. Pakowa na 6 lvl.
Living Bag - Doc ciekawy spell. Przyzywamy sobie yjca torb, ktra zbiera na siebie uderzenia wrogw. Przydatne na pocztkowych lvlach gry, potem itak bdzie trzeba si jej oduczy. Ja miaem j na 3 lvlu do okoo 110 lvla. Pakowa wedug uznania.
Pandora's Box - Kolejny spell co do ktrego mam mieszane uczucia. Losowo moe nas albo minimalnie uleczy albo doda par ch.
Pakowa wedug uznania. Ja nie pakowaem.Mound - Jedyny obszarowy atak enusa, niestety od str. Wis/chance dziadkom nie potrzebny.
Ghostly Shovel - Dmg od fire, jednak kady enus powinien mie ten spell co najmniej na 5 lvlu, poniewa przy ch ciga z przeciwnikw/sprzymierzecw wszystkie bosty lub trucizny itp. Ja mam chwilowo na 5 lvlu, jednak mam zamiar wbi na 6. Obowizkowo 1/2 na tym spellu!
Prime of Life - Spore dmg od agi, na dodatek zabiera mp przeciwnikowi i dodaje nam na 1 ture, niby fajne ale nie dla nas. Nie pakujemy.
Coins Throwing - Nasz pierwszy spell od chance
Dmg ma mae, jednak nadrabia to kosztem pkt(2 ap) i dalekim range, dodatkowo range mona modyfikowa. Jeli mamy due dmg od seta to tym spellem mona zadawa bardzo adne hity.
Greed - Dodaje wszystkim osobom/potworom w walce okrelon ilo str i int. wietny spell bostujacy dla enusa str/int gdy dodajemy sobie sporo statystyk, a z przeciwnika je zmywamy. Dla wis/chance enusa mocno redni, przydatny tylko gdy chcemy bostowa kolegw. Pakowa wedug uznania, ja mam ten spell na 1 lvlu.
Shovel Kiss - Niski koszt w ap, nieze range, bije przez ciany itp. Niestety od int. Pakowa wedug uznania, ja z racji wysokiego dmg(ktre mam z seta) bij tym spellem nie najgorzej, mam go bodaje na 4 lvl i mam zamiar wbic na 6.
Clumsiness - wietny spell, za 1 ap moemy zabra przeciwnikowi do 3 mp(po 142 lvlu 4), na dodatek range jest ogromne. Dla wis enusa to spell obowizkowy, pakujemy na 5 lvl a potem na 142 lvlu na 6.
Mass Clumsiness - Spell zabiera do 3 ap wszystkim graczom dookoa, byoby fajnie gdyby nie to e zabiera ap take naszym sojusznikom. Nie pakowa.
Acceleration - Bardzo przydatny spell, dodaje nam par mp, na kilka tur, przydatne gdy chcemy do kogo szybko dobiec lub od kogo uciec. Na 5 a na 154 lvlu na 6.
Shovel of Judgment - Jeden z dwch naszych najlepszych spelli atakujcych, spore range, spory dmg, modyfikowalne range, na dodatek przy ch zabiera mp. Pakujemy na 5 lvl, a na 160 na 6. Obowizkowo 1/2.
Slaughtering Shovel - Wielu ludzi ma do tego spella mieszane uczucia, gdy ma on ogromny rozrzut dmg, ja jednak uwaam go za jeden z najlepszych spelli dziadka. Pakowa wedug uznania. Ja mam na 5 i nie auj, mam zamiar wbi na 6.
Bribery - Pasuje ture przeciwnika, mona tego spella uywa co kilka tur. Pakowa wedug uznania. Ja nie pakowaem w ten spell pkt, ale wiem e niektrzy pakuj.
Living Shovel - Kiedy bostowa nas dodajc nam chance, teraz atakuje przeciwnikw, tzn odpycha ich od nas. Pakowa wedug uznania. Ja nie uywaem wczeniej, teraz tez nie uywam. Mam na 1 lvlu.
Living Chest - No i to jest to co misie lubi najbardziej...
Przyzywamy yjca skrzynk ktra po walce jest liczona jako osobny gracz i zbiera dla nas dropa. Obowizkowo na 5 lvl a na 200 lvlu na 6.
Summoning of Enutrof Dopple - Przyzywa enu doppla ktry nam pomaga w walce. Niestet nigdy nie miaem stycznoci z tym spellem wiec nie wiem co sdzic o nim.
Spelle dodatkowe:Hammer Skill - Musimy sobie wybra czy podstawow broni naszego enusa bd moty czy opaty.
Ja jako podstaw wybraem moty. Na 6 lvl jak najszybciej./
/
/
/
Shovel Skill/Axe Skill/Sword Skill/Dagger Skill/Bow Skill - Tak, bdziemy uywa dwch skilli, podstawowym bdzie mot lub opata, dodatkowym jeden z powyszych(jeli wybralimy opat jako bron gwn to w dodatkowej zmieniamy miejscami shovel skilla i hammer skilla). Enus ma mao spelli w ktre pakuje pkt, dlatego moemy sobie pozwoli na dwa skille. Ja osobicie myl teraz nad shovel skillem (w przyszoci taka opata: http://www.wikia.com/dofus/Shovel_Emlaka) lub sword(w przyszoci taki miecz: http://www.wikia.com/dofus/Az%27tech)
Drugi skill pakujemy na 6 lvl na wysokim lvlu(ja jeszcze nie mam 2 skilla).Release - Czar odpycha od nas wszystkie potwory/wszystkich graczy ktrzy si z nami stykaj. Pakujemy wedug uznania. Ja mam zamiar wbi na 6 lvl.
Leek Pie - Taka zabawka, w zasadzie nie jest niezbdna, ale warto j mie. Pkt wedug uznania.
Poradnik w trakcie tworzenia.
dnia Pon 17:22, 29 Cze 2009, w caoci zmieniany 18 razy
str enu to jest strasznie potna posta ( tyle e droga) walczyem z takim enu eca i enu na chance aden nie wygra
P.S. to taka notka dla ciebie :P

no cakiem, cakiem. postarae si ale z tego co wiem to jeszcze nie skoczye. wic wysil si troch i dopisz reszt
