wyglad kobiety a numerki
Katalog znalezionych frazWÄ tki
- agniusza serwis - literatura w sieci, proza, feminizm, gender, queer ...
- Wypadek podczas nurkowania. Utonęła kobieta 27 Lutego 2016
- 2011.02.21 POLICJANCI UWOLNILI UPROWADZONĄ KOBIETĘ
- W ciele kobiety znaleziono 40-letni płód
- Kobieta z dwójką dzieci potrącona na pasach
- Zrównanie wieku emerytalnego kobiet i mężczyzn.
- Życzenia z okazji dnia kobiet
- Podanie Napalona-Kobietka
- 29. Kobieta/Pani
- Kobieta - pastor ordynowany.
- Dla kobiet:)
agniusza serwis - literatura w sieci, proza, feminizm, gender, queer ...
Temat zupelnie nowy ...
podobnie jak o mezczyznach
Ciekawa jestem czy moga miec istotne znaczenie numerki i kombinacje numerkow w wygladzie zewnetrznym kobiety ...
w Astrologi mozna zinterpertowac wyglad zewnetrzny (wysoka, niska,gruba chuda itp ) osob na podstawie znaku ascendentu a w numerologii....
moze macie spostrzezenia w tym temacie ?
dnia Pią 18:09, 06 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
3-ki i 5-tki "zapewniają" atrakcyjność fizyczną z pewnością, 3 to jest typowo uroda - po moich obserwacjach osób, które uznawane są za ładne, piękne a 5 to magnetyzm, seksapil - najlepiej jak jest połączenie obu

Zauważyłam, że 3 na minusie może dawać pewne defekty - wg typowych standardów.
8-ki dają także typ atrakcyjny ale taki rozbuchany typowo, także magnetyczny, narzucający się wręcz - ciężka, charakterystyczna uroda

Poza tym moje doświadczenia są takie, że faceci 8-ki z dż są grubi często niestety, ogólnie 8-ka ma tendencję do tycia, z tym że kobietom zazwyczaj łatwiej się jest zdyscyplinować

5-tka jak się nie rusza także może ciała łapać... zwłaszcza jak ma zasiedziałe wibracje w piramidzie, bo jak lekkie męskie to szczupła.. dnia Czw 19:27, 05 Sty 2012, w całości zmieniany 8 razy
3 ka daje urokliwosc, to pewnego rodzaju magnetyzm na zasadzie wygadania, bajerowania, wiem że to cecha osobowości bardziej niż wygląd ale to się przekłada na wygląd też
5 to własnie coś sexualnego dla mnie bardziej niż 3ka, ze jak widzisz kogoś to myslisz o sexie i jego wygląd ma dla Ciebie wymiar sexualny
mam kolezankę 8mkę i też przy tuszy dnia Czw 19:27, 05 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
No 3 to taka urokliwość bardziej z urody i usposobienia idąca, np. ktoś mówi, że jak ona robi oczy jak kociak to jest taka słodka a 5-tka rozsiewa taką aurę, że ale bym ją....


No 8ki facetów, których znam to grubi a jedna kumpela 8-ka z dnia (dwie 8-ki w piramidzie ogólnie) także grubokoścista i jak się nie ogranicza to zaraz się kloc robi...
2-ki jak już pisaliśmy, młody wygląd - dziewczęcy u kobiety, chłopięcy u mężczyzny... Z tym, że jak nie ma za wiele 2-ek (tylko jedna np.) to może być wygląd kobiecy - nie dziewczęcy ale właśnie jest ta miękkość w rysach lub pluszowe oczy, jak ja to mówię



Dodam, że 6 ma również zaokrąglone kształty, trochę jest przy tuszy. Ogólnie ciepłe osoby z wyglądu.
8 nie muszą być ładne ale i tak wydają sie atrakcyjne
9-ki czy to z dż czy z IPZ wyglądają młodo.
11-ki faceci tacy ładniutcy są i mają kobiece rysy.
3-ka z dnia czy w szczycie piramidki powoduje, że dziewczyna jest ładna, a facet jest przystojny
8-ki mają to coś.
leo a wg astrologii ryba w blizniakach jak wyglada?
11 panowie na starosc grubiejaaaaaa
Fajnie piszecie


leo a wg astrologii ryba w blizniakach jak wyglada?
11 panowie na starosc grubiejaaaaaa
to niemal każdy facet tak na starość ma


9-ki czy to z dż czy z IPZ wyglądają młodo.
jako 9 w 1pz potwierdzam
leo a wg astrologii ryba w blizniakach jak wyglada?
11 panowie na starosc grubiejaaaaaa
Agatku to 2 zenska grubnie



Czy to chodzi o ascendent w bliznietach i slonce w rybach - ale, nikt na 100 % nie jest jednym czy drugim znakiem bo wazne co 1 domu i na asc jest i silne planety..z tego co pamietam

6 w waznych punktach np cyklu daja rowniez biuszczastosc

ryba asc w blizniakach a reszty nie pamietam jak znajde napisze
Temat zupelnie nowy ...

podobnie jak o miezczyznach
Ciekawa jestem czy moga miec istotne znaczenie numerki i kombinacje numerkow w wygladzie zewnetrznym kobiety ...
w Astrologi mozna zinterpertowac wyglad zewnetrzny (wysoka, niska,gruba chuda itp ) osob na podstawie znaku ascendentu a w numerologii....
moze macie spostrzezenia w tym temacie ? nie mozna w astrologii i nigdzie .. mozna jedynie energetyke okreslic .. i zgodnie z tym kogos "odbierac .."
to jak sie wyglada to jest 90 procent geny ..i co sie z tym pozniej zrobi ... mozna nie byc piekna ,a jak sie ma kase to mozna sie stroic itd itp -i upiekszac

wibracje moga mowic o pewnej energii czy o jakichs tam niuansikach ,ale na pewno numero ,czy astro nie powie nam jak ktos wyglada,czy jest ladny czy nie ..mozna sie latwo pomylic -

znam osoby z wenus w wadze i nie sa wcale "piekne".. natomiast sa w kontakcie "przyjemne" i sa towarzyskie ..odppwiednie aspekty czy to w numero czy to w astro moga nadawac "charakter " pewien ,specyfike ,ale nie mowia o wygladzie ..
3ki daja urokliwosc . czlowiekowi ,2ki tez -nadaja miekkosci .. w zwiazku z czym takie osoby ciezko np zle osadzac ,czy podejrzewac o zle intencje ..w kontakcie latwo zdobywaja przychylnosc innych ,a przynajmniej na poczatku ...2ki dodatkowo moga powodowac ,ze ktos sie niewinny wydaje taki ...
to sie moze podobac .. 1ki daja dume ,dostojnosc w wygladzie ,odwaga i optymizm pewnego rodzaju z nich bije .. 7ki sa chlodne ,nonszalackie ,takie zdystansowane ,eleganckie ,niekiedy ekscentryczne ..stylowe ..
8ki wydaja sie silne i dominujace .. twarde,moga budzoc u niektorych respekt autentycznie ..6ki lubia falbanki i ozdobki -zarowno faceci jak i kobiety .. 5ki ponoc sa pociagajace ..
sa to wszystko tylko HASLA ..i raczej nie interpretowalabym czyjegos wyglada z radixu czy numerkow ..
9ki mlodo ????? wrecz przeciwnie powinno byc -bo dajac dojrzalosc i powage i dystans pewnego rodzaju czy tez "medrkowanie" ludzie ,dzieci wydaja sie starsze od rowiesnikow -no wlasnie ,ale to nie o wyglad w sensie tego fizycznego chodzi -bo to sa geny ..
mlodo to 1ki ,predzej niz 9ki ..-jesli interpretowac pod wzg energetyki ..
jak ktos jest brzydki to jest brzydki - moze byc i urokliwy i mily i sympatyczny i nawet moze sie "podobac " na swoj sposob ..
a jak ktos jest piekny to jest piekny ..i moze byc wrednym czlowiekiem do tego - ale wtedy jest tendencja do tego ,ze sie "podobal nie bedzie "

kobiety majace meskie wibracje sa meskie takie czesto ,zamaszyste ,szybkie w ruchach..
zenskie wibracje daja kobiecosci w sensie takiej pasywnosci pewnej ..
u facetow nadmiar zenskich to jest katastrofa ... * takie moga byc ..jak baby -w energii ,ruchach ,rysach

no i oczywiscie zalezy co kto lubi i co sie podoba ..
przewaznie podobaja nam sie osoby ,w sposob naturalny ,ktorych dzien jest taki jak nasz klucz .. takie osoby latwo zauwazamy ...
edit: poza tym urode to sie ma do 20 lat ..a potem to juz zadbanym mozna byc .. wyszykowanym ,zrobionym,wystylizowanym itd itp..


6ki daja tez to ,ze czlowiek chce ladnie wygladac i ma taki smak ..
apropo facetow 3jek ... znam takiego z 11ke z drogi i ma same 3ki i 8ki ... i jest brzydki - wg mnie .. blondyn ,nochal dlugi ,oczy blisko siebie ..zeby krzywe .. -ale ma doleczki jak sie usmiecha i jest "przyjemny" towarzyski ..-no ,ale na pewno nie ladny ..
takze ..

aha 9ka czesto daje wlasnie "urode piekno " to taka obiektywna -poza tym 9ka sie zna i jest czula na piekno obiektywne ,umie dostrzec:)
oczywiscie najbardziej dzien urodzenia bedzie mial do powiedzenia w kwestii tego "namacalnego " wygladu ...dzien urodzenia to "twarz ."
Dodam, że 6 ma również zaokrąglone kształty, trochę jest przy tuszy. Ogólnie ciepłe osoby z wyglądu.
8 nie muszą być ładne ale i tak wydają sie atrakcyjne
A ja 6 i szczupła



co do trojki w minusie ze daje defekt to sie zgadzam, ale mam jeszcze 7 w 1pz


jedna kumpela 8-ka z dnia (dwie 8-ki w piramidzie ogólnie) także grubokoścista i jak się nie ogranicza to zaraz się kloc robi...
wypisz wymaluj ja

ale u mnie to też po rodzicach mam ...


znałam kiedyś dziewczynę urodzoną dokładnie tego samego dnia co ja i też grubokoścista (jesteśmy spod znaku wodnika),
pracowałam z dziewczyną urodzoną 08.06 (4 z dż) - cały czas wpierdzielała słodycze i chuda jak patyk, ale i jej rodzice chudzi

Dodam, że 6 ma również zaokrąglone kształty, trochę jest przy tuszy. Ogólnie ciepłe osoby z wyglądu.
8 nie muszą być ładne ale i tak wydają sie atrakcyjne
9-ki czy to z dż czy z IPZ wyglądają młodo
leo a wg astrologii ryba w blizniakach jak wyglada?
11 panowie na starosc grubiejaaaaaa
to niemal każdy facet tak na starość ma







och...miod na moje serce (9 z dz


ale faktycznie wygladałam zawsze na mlodsza niz jestem
teraz mozna poznac po zmarchach i dłoniach ze juz nie mam 20


ja nie mam 9 i zawsze dawano mi dużo mniej niż mam


ja jestem 1 z drogi i wygladam mlodo ;/ i czasem sie ludzie łapia za glowe ile mam lat

a co do 9 to zauwazylam ze takie kobiety lubie dobrze wgladac, znaczy dbaja bardzo o ubior, co do wygladania mlodziej to nie zauwazylam.
Ja z kolei nie zauważyłam by 9 z dż były piękne tak typowo, czy nawet "tylko" b. ładne, mam kilka koleżanek 9 z dż i wszystkie przeciętne, jedna z nich ma triadę 5-kową i ona również przeciętna z urody ale ma bardzo silny seksapil, że faceci i tak na nią lecą (no ale głównie do łóżka znajomości miała póki męża nie spotkała


Być może z 9 z dnia jest inaczej, nie wiem, nie znam żadnej na żywo w swoim otoczeniu albo nie wiem

Dobrze wyglądać na pewno lubią kobiety 6 z dż, falbanki, elegantki jak Ewa pisze



ps. 1-ki też często młodo wyglądają.. dnia Pią 16:36, 06 Sty 2012, w całości zmieniany 5 razy
ja nie jestem piekna ksiazkowo (brzydka tez nie na szczescie)
nie narZekałam nigdy na brak meskiego zainteresowania mam w sobie to "cos" ponoc

9 z dnia i 9 z dz
Sama 6 z dz nie bedzie dawac tendencji do tycia i zatrzymywania plynow jesli np w cyklach sa liczby meskie np 1,7 ,9
wiec moze zaryzykuje stwierdzenie,ze przy wygladzie chudym lub grubym cyfry zenskie w cyklu moga to determinowac lub ich przewaga w piramidzie moze informowac o tendencjach do otylosci ....
a ja jestem 3

znam dwie 6 kobiety i sa szczuple bardzo i nie maja tendencji do tycia.
jedna urodzila dziecko i bardzo szybko doszla do figury sprzed ciazy, jest nawt chudsza.
No ta jedna 6 chuda ma w cyklach jedną męską, dwie żeńskie, na dodatek przewaga żeńskich jak liczyć, druga 6-ka tez chuda ale nie znam nic poza jej dż...
Moim zdaniem (i doświadczeniem z oglądu

Ja jestem 3 a dnia, 5 z drogi życia. Nie jestem w stanie ocenić siebie z wyglądu obiektywnie - brzydka nie jestem raczej, ale piękna to też nie...ale bez makijażu(podkład i oko muszę mieć zrobione) nie lubię siebie oglądać i staram sie nie pokazywać publicznie.


Co do tuszy- latem zawsze jestem szczuplejsza-63 kg, dużo ruchu w firmie, w ogrodzie...zimą więcej przebywam w domu - to i dodatkowe kg wpadają - ważę nawet 5 kg więcej.
Mąż 8 z dż - brunet, ciemna karnacja, wysoki - 1,90, szczupły- na razie nie zanosi się,żeby przytył, wszystko spala...
Siostra 8 z dż - kiedyś była bardzo szczupła,ale w tej chwili to przytyła dość sporo, ale wg mnie sypnęło się jej troche problemów, finanse słabe - i poszło też zdrowotnie- nerki, tarczyca....ma problemy z nadwagą. Nie jest może piękna wg jakiś standardów-jest niska, ma piegi,ale ma w sobie coś-że przyciąga wzrok zwłaszcza mężczyzn.
o 5 z drogi zycia to zauwazylam wlasnie tendencje do tycia jak sie nie ruszaja, chodzi o sport czy cus, jak nie uprawiaa sexu to tez moga tyc lol ;p
A 11 jakie są? Trudno tak samej siebie

Mam 23 z dnia, 2, 5 i 4 w cyklach..
Dziewczęcy typ urody, jakieś urwiki w oczach (to chyba właśnie z tej 5 z dnia), szczupła, cycki ogromne hahahaa i nie wiem z czego, może to 66 z roku?

no tak...5 z dnia to ty takie zywe wesołe stworzenie sie jawisz i 23 jak moj syn młodszy...to jest iskierka wesoła i chuligan w jednym


No lepiej nie mogłaś mnie opisać

Wesołek ze mnie niemiłosierny...a czort jeszcze gorszy hihhihi
A 11 jakie są? Trudno tak samej siebie

Mam 23 z dnia, 2, 5 i 4 w cyklach..
Dziewczęcy typ urody, jakieś urwiki w oczach (to chyba właśnie z tej 5 z dnia), szczupła, cycki ogromne hahahaa i nie wiem z czego, może to 66 z roku?

Po numerkach to powiedziałabym, że jesteś kobieca ogólnie z pewnością, dziewczęcy typ urody jak piszesz no i na pewno dzięki 5 z dnia masz seksapil

Wszystko się zgadza (powiedziała Lubarowa nieskromnie)



A Ty blackie jesteś 5?
Tak


Sama nie musisz, skoro podałaś cyferki to wiedzę żeś piękna





Tak


A ile masz wzrostu?
wzrost średni

ciekawe jak z niskim wzrostem ja mam w parasolu 9/27 , jestem niska 159

ja w parasolu mam 4/22 i mam 161 cm

znałam dziewczynę ur w tym samym miesiącu co ja i tym samym roku, a więc i z tym samym IV PZ i była niższa ode mnie, ale dziewczyna ur dokładnie tego samego dnia co ja była wyższa ode mnie dnia Śro 16:53, 11 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
To numerki,a nie geny i nawyki higieniczne,tryb życia... decydują o wyglądzie kobiety?

A co Ty myślałaś, przecież cały świat to matematyka



na datę urodzin wybieramy sobie ten konkretny dzień, aby numerologicznie pasował do naszego wyglądu, charakteru ....


oczywiscie ,ze to geny decyduja ..przede wszystkim .. a numerki ,czy astro moze jedynie "zabbarwiac w pewien sposob -dawac cechy ,predyspozycje ,ale nie da sie wyczuc wygladu kogos -mozna sie pomylic ..
polska jest krajem jednonarodowosciowym i jeszcze tu to jak cie moge -mozna zgadywac czy to astrologia czy numero ...ale jak np wezmiemy narod taki jak usa ,gdzuie duzo osob jest mieszanych to okreslenie wygladu z astro ,czy numerkow nie jest wcale proste ...
np .. neptun na asc przyjmuje sie ,ze moze dawac niebieske oczy ....lew jasne i krecone przy skorze wlosy,rak -szare wylupiaste oczy z przymknietymi powiekami itd ..
i to wszystko moze dawac jakies wskazowki (mniej bardziej trafne) ale jak interpretacji dokonujemy na jednej nacji (polska jest krajem jednonarodowosciowym w sumie i tu powstawaly wlasnie takoe publikacje )
tam gdzie sa narody wielonarodowosciowe ,a ludzie czesto sa "mieszani " to juz te wytyczne i przewidywania z horoskopu odnosnie wygladu moga kompletnie sie nie sprawdzac i tyle...
wsrod murzynow ciezko po kogos z niebieskimi oczami ,choc sie zdarza ...
albo .. ktos kto jest "mieszancem " z mieszanych do tego rodzicow bedzie zawsze "egzotyczny" bez wzgledu na numerki ..czy astro .. numerki i astro moga jedynie mowic o pewnej energetyce -jakichs bardzo ogolnych rzeczach ,ale przewidywac jaki ktos bedzie(w sensie ladny ,brzydki ,blondyn ,wysoki ,chudy itd z astro ,czy numerkow to jest nieporozumienie ...
to jest tak - ze jak juz kogos widzimy to i w astro czy numerkach mozna zobaczyc potwierdzenie -choc nieraz mozna sie bardzo zaskoczyc

ale jak sie kogos nie widzi to z numerkow i astro przewidywania moga okazac sie bardzo mylace ..
z astro i numerkow mozna spekulowac czy ktos bedzie "ladnie wygladac " czy ten temat wygladu i urody bedzie d;a danej osoby istotny ... czy sie o to starac bedzie jakos mniej lub bardziej skutecznie ,ale nie czy ktos bedzie ladny czy wrecz przeciwnie ..
roznica jest zasadnicza miedzy osoba ladna ,a ladnie wygladajaca ..

niektorzy nie sa ladni ,piekni jakos specjalnie ,a dbajac o siebie ,przystrajajac ,ubierajac ,stylizujac moga sprawic ,ze beda ladnie wygladac i beda atrakcyjni ...
niektorzy sa po prostu piekni ,ladni ,a zaniedbujac sie moga pomimo tego nieladnie wygladac ,choc piekni ,ladni sa ..
urody i tego wlasnie czy ktos bedzie ladny czy brzydki sensu stricte nie da sie zobaczyc .. mozna zobaczyc jak ktos bedzie sie nosic ,czy sie eksponowac -choc z tym moze byc roznie ....
jak mowe - pomylc se mozna
np .. z tej daty kobieta ,dziewczyna jak wyglada
2 10 1989
02-10-1989
4PZ------------------1/10/19/28/37--------------------4PZ
3PZ------------------5/14/23/32/41--------------------3PZ
1PZ----------3/12---------------------2/11/29---------2PZ
C-------1/10----------------2----------------9/27-------C = 3/12/21/30/39
1WW------------1-----------------------7 v 8----------2WW
WG------------------------6 v 7------------------------WG
co do 3jek .. one daja pewnego rodzaju "urokliwosc " a nie decyduja o urodzie .. i jesli ktos jest brzydki po prostu to 3ka go nie upiekszy tylko ta brzydote jakos w taki sposob wyeksponuje "zmiekczony " .. tacy ludzie czesto sa w jakis sposob przerysowani -ja to nazywam (3kowosc odnosnie wygladu )" mapetowatascia " od mapetow -z zaba kermitem i swinka pigi na czele i ciasteczkowym potworem ..napewno wszystkie te postaci budza pewnego rodzaju "sympatie ...sa "smieszne " w jakis sposob .. jak postaci z kreskowek ...
niektorzy nie sa ladni ,piekni jakos specjalnie ,a dbajac o siebie ,przystrajajac ,ubierajac ,stylizujac moga sprawic ,ze beda ladnie wygladac i beda atrakcyjni
No być może, ale ja np. czegoś takiego w ogóle nie kupuję - jak u faceta, tak i u kobiety... Ta sztuczność i zrobienie - samo w sobie, to mnie odrzuca tym bardziej. Po numerkach nie "ładność" czy urodę samą w sobie stwierdzić można co atrakcyjność bardziej... Bo co dla jednego ładne to dla drugiego niekoniecznie, a osoby z 5-kami i 3-kami, 2-kami także (jak ktoś lubi delikatność) na pewno są uważane za osoby atrakcyjne ogólnie (ładne, seksowne, pociągające, atrakcyjne etc.), i np. taka Magda Mołek 3.03 typowo piękna kobieta (najczęściej 3 z dnia i m-ca to typowo ładny, trochę inaczej może być z 3-kami czy innymi w piramidzie) a taka Chylińska opiątkowana, za ładną nie uchodzi generalnie (no, trochę jej pomaga jak zrobiona

No i sama pisałaś, że 9 dla Ciebie to książkowa uroda... chociaż ja akurat na osobach, które znam tego nie zauważyłam...
Tu właśnie nie tyle o sam wygląd chodzi ale o tą energię, która powoduje że ktoś jest atrakcyjny dla ludzi (z tego czy innego powodu)....
Ta dziewczyna, co podałaś nie musi być szczególnie urodziwa (tak typowo) = ale może jak najbardziej

Jak bym miała obstawiać to pewnie przyciąga płeć przeciwną, powinna być atrakcyjna na pewno w jakiś sposób i seksowna, może być kobieca albo tylko młodo, dziewczęco wyglądać... dnia Czw 18:03, 12 Sty 2012, w całości zmieniany 3 razy
no i dla mnie dlatego gtego typu stwierdzenia z daty czy ktros atrakcyjny czy nie -no mozna sie bardzo rozczarowac ...
tym bardziej ze rozne rzeczy przyciagac moga ...
to jest tak sa ludzie ladni ,piekni i mniej ladni i brzydcy itd ..
i tego w numerkach nie zobaczy sie ,ani w astro .. w numerkach zobaczymy pewna specyfike i noszenie i eksponowanie cielesnosci ...
osoba piekna moze byc zaniedbana i brzydko wygladac i iosoba przecietna czy nawetm brzydka moze byc zadbana ,ladnie ubrana itdi ladnie atrakcyjnie dzieki temu wygladac ...
dlatego to jest roznica byc ladnym ,a ladnie wygladac ,ladnie wygladac moze kazdy-wystarczy kasa itd itp

przyklad prozaiczny ... celine dion ,barbara streisand sarah jesicca parker ,whopi goldberg ,bjork skunk anansi,amy winehouse ,tina turner..anna ibisz ,agnieszka dygant, - -ladne nie sa ,natomiast mogA I SA ZADBANE I MOGA SIE PODOBAc i byc nawet dla niektorych atrakcyjne ...
anna przybylska ,bez wzgledu na to czy lubi sie ja czy nie i bez wzgledu na preferowany typ kazdy moze obiektywnie stwierdzic ze jest LADNA - PO PROSTU .. tak jak ladna jest nicole shezinger ,j.lo angelina jolie ,helle berry , czy riki martin ,paul walker ,beonce ,cindy crowfor ,tyra banks itd itp ...bez wzgledu czy sie nam podobaja to mozna latwo stwierdzic ,ze sa "ladni " ..
z tej daty
02-10-1989
4PZ------------------1/10/19/28/37--------------------4PZ
3PZ------------------5/14/23/32/41--------------------3PZ
1PZ----------3/12---------------------2/11/29---------2PZ
C-------1/10----------------2----------------9/27-------C = 3/12/21/30/39
1WW------------1-----------------------7 v 8----------2WW
WG------------------------6 v 7------------------------WG
to jest ta dziewczyna ,notaBENE SIE MOGA ZAJMUJE I KOMENTUJE TRENDY ,PROWADZI O TYM BLOG

http://newlifewithfashion.blogspot.com/
adit : z tych samych numerkow znaczy z daty moze byc osoba piekna i brzydka ...
ja akurat molek nie lubie .. dla mnie 3ki nie sa urodziwe tylko uwydatniaja cos przerysowoja ..molek jest obiektyqnie "ladna " *aczkolwiek na mnie wrazenia nie robi ..mnie 3kowosc w datah nie przyciaga )
za to u wszystkich pieknych osob zawsze wystepuje 26 i 4 - obok 6,5,9 -bardzo czesto...
3ka daja urokliwosc pewna i jesli jest sie brzydkim to ta urokliwosc tez bedzie rzucajaca sie w oczy czyniac z czlowieka smiesznego nawet .. no cos na zasadzie przerysowania ..ale to moj odbior akurat ,bo mi" 3kowosc "sie nie podoba ,ani charakterologicznie ani fizycznie -w sensie mnie nie pociaga ten aspekt u innych ..





Tak myślę nad tym przerysowaniem u 3-ek i rzeczywiście, zauważyłam ale u 3 z dż, u innych wibracji z dż ale mających 3-ki przerysowania nijak nie zauważyłam (u tych co znam, lub których widziałam i piramidki oglądałam). Ja Mołek też nieszczególnie lubię, ale podałam przykład jako obiektywnie urodziwej kobiety wg mnie - i chyba wielu ludzi...
Dla mnie ideał (kobiecy) to Natalia Avelon (Siwek), ur. 29.03.1980
http://www.youtube.com/watch?v=cpyZo7NTrSE&feature=related
Polecam z nią także film Das Wilde Leben - zak***ty, pomijając już aktorkę



to musze obejrzec

Polecam koniecznie



ooo

obejrzalam ,bardzo fajny ...

on w jednej scenie mowi do niej ,ze jest najsilniejsza kobieta na swiecie...
numerki sprawdzilam jej ..
24-09-1946
4PZ----------------------2/11/29----------------------4PZ
3PZ--------------5/14/23/32/41/50/59/77---------------3PZ
1PZ---------6/15/33-------------------8/26/44---------2PZ
C--------9-----------------6/24--------------2/20-------C = 8/17/26/35/53
1WW------------3-----------------------4 v 7----------2WW
WG------------------------1 v 4
no typowa karma milosci ..te jej znajomosci ..i ta jej pokracznosc w milosci ...
szkoda ,ze jego daty nie ma nigdzie ,tylko ok urodzenia i data smierci ...

No tak, tymi kategoriami to karma miłości jak byk

Piramidka wymowna, zgadza się...
no

a ja 21 czyli 3 z dnia i 11 z drogi życia

jak wyglądam?



21-09-1988
4PZ--------------------8/17/35---------------------4PZ
3PZ----------------5/14/23/32/41/50/59/77---------------3PZ
1PZ---------3/12/30------------------2/11/29/47-------2PZ
C-------9---------------3/21--------------8/26-------C = 2/11/20/38/56
1WW------------6-----------------------5 v 1----------2WW
WG------------------------1 v 5------------------------WG
Tak czytam o tych numerkach i odnośnikach do tego ,które dają urodę ...hmm...i akurat podchodzę sceptycznie:)...niby 6 dają skłonnosc do otylości a ja jestem szczupła moja kolezanka tez,9 urodę i młody wygląd,też cięzko mi się z tym zgodzić ...ja ogólnie uwielbiam 9tki, w moim otoczeniu cenię ich za dojrzalość emocjonalną ,co do urody to bardziej facetowi sluży w połączeniu z 3kami ,kobiety 9 znam w polączeniu z 1 i 8 ,może nie klasyczna piękność ale dopracowanie w takim dobrym guście co może się podobać....nawiązuje akurat szczególnie do 9 bo bardzo dużo ich w ostatnim czasie poznalam,,,znam dziewczynę z dużą ilością 5 i faktycznie ma dużo sexabilu:)jest tez sexoholiczką

bo uroda to sprawa genow a nie numerkow czy astro .. numerki moga poazac jak sie to urode bedzie "nosic" czy o nia dbac itd a nie jej skale i rodz .
Tak czytam o tych numerkach i odnośnikach do tego ,które dają urodę ...hmm...i akurat podchodzę sceptycznie:)...niby 6 dają skłonnosc do otylości a ja jestem szczupła moja kolezanka tez,9 urodę i młody wygląd,też cięzko mi się z tym zgodzić ...ja ogólnie uwielbiam 9tki, w moim otoczeniu cenię ich za dojrzalość emocjonalną ,co do urody to bardziej facetowi sluży w połączeniu z 3kami ,kobiety 9 znam w polączeniu z 1 i 8 ,może nie klasyczna piękność ale dopracowanie w takim dobrym guście co może się podobać....nawiązuje akurat szczególnie do 9 bo bardzo dużo ich w ostatnim czasie poznalam,,,znam dziewczynę z dużą ilością 5 i faktycznie ma dużo sexabilu:)jest tez sexoholiczką

no my podone z numerkow a mamy rozne zycia,ale ja tez szczupla mimo ze 6 z drogi i mam opiekunczego tate jak ty mimo ze 4 z dnia



mi ciezko oceniac moja urode, powiedzmy ze z wiekiem sie sobie coraz bardziej podobam...
1ki, 8ka, 9 to majwazniejsze wibracje u mnie , no mlodo wygladam to fakt
Ja chyba jestem urodzeniową 5 - ktoś kiedyś mi obliczał, ale nie znam się (ur. 24.04.1975)


bo uroda to sprawa genow a nie numerkow czy astro .. numerki moga poazac jak sie to urode bedzie "nosic" czy o nia dbac itd a nie jej skale i rodz .
a jesli geny, to moze mozna by stwierdzic do ktorego z rodzicow sie jest bardziej podobnym?
np. ja do ojca jestem podobna, on z dnia 3/12 i ja 3/30. do mamy nie jestem podobna - ona z dnia 7.
A ja jestem podobna do sąsiadki,wiele osób mi tak mówiło, nawet moja matka tak stwierdziła



2-ki jak już pisaliśmy, młody wygląd - dziewczęcy u kobiety, chłopięcy u mężczyzny... Z tym, że jak nie ma za wiele 2-ek (tylko jedna np.) to może być wygląd kobiecy - nie dziewczęcy ale właśnie jest ta miękkość w rysach lub pluszowe oczy, jak ja to mówię



zgadzam sie,kazdy mi mowi ze wygladam na duzo mlodsza niz metryka..., geny tez maja na to wplyw, mama i babcia wygladaja o wiele mlodziej niz maja lat
Z moich obserwacji faktycznie wynika, ze 1 młodo wyglądają, sa delikatnie zbudowane i maja drobne niewinne, wręcz dziecinne twarze. Moze stad to wrażenie młodości...? Cześciej z drogi życia niz z dni urodzenia...
2 często maja wielkie oczy i raczej długie kończyny, chuderlawe

Trójki nawet jak nie sa w oczywisty sposób ładne to maja piękny kolor skory, oczu albo włosówc, sa wyraziste inwyrozniaja sie w tłumie. Bardzo zadbane najcześciej.
Czwórki maja bardzo często regularne rysy i sa atrakcyjne w taki atletyczny albo klasyczny sposób bardziej sposób.
Piątki często maja duże biusty, bardzo ładne proste nosy. Z moich obserwacji wynika, ze często sa chude. Ale kobiety i mężczyźni z duża ilością 5, szczególnie w drodze życia często uważani sa za wzorzec urody, atrakcyjności.
Szóstki sa atrakcyjne, ale raczej rzadko ładne w oczywisty sposób. Mężczyźni bardzo przystojni, ale mało męscy. Takie typy George clooney. Męski, a jednocześnie jakiś rys kobiecości.
Siódemki moga byc obłędnie ładne, o twarzach pełnych słodyczy, z raczej mocno zarysowanymi rzuchwami albo wizualnie odpychające, jakby niechlujne.
Ósemki tak jak wczesniej ktos napisał raczej przysadziste, ciężkie, zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Ale przy całej ciężkości maja często tez ładne wyraziste twarze z mocnymi kośćmi policzkowymi, gęste włosy. Taki typ ajurwedyjski kapha troche.
Dziewiątki maja w twarzach czasem cos demonicznego, a czasem słodkiego. Raczej ostre rysy, ale często młodo wyglądają. Maja skłonność do tycia, szczególnie mężczyźni lubią sobie podjeść

A to które wibracje sprzyjają brzydocie? Bo tu kazda jest piekna

Z moich obserwacji:
1- No większość, które znam, to nie są chude osoby, grube też nie, takie pomiędzy. Wyjątek- moja Mama, która szczupła była. Mój facet 1 i tata- raczej grube kości mają.
2- Raczej szczupłe są te osoby, które znam, w tym mój brat, to chyba geny

3- Znam dwie osoby, które można uznać za szczupłe. Bratanica też jest 3 i jest wręcz chuda. Kumpel 3 jest chudy, jak na faceta. Wysoki, strasznie długie ma palce i nogi. Z dnia 27, z miesiąca- 1.
7- Moja kumpela to przy kości jest, miała problemy na tle właśnie odżywiania ( bulimia). Z dnia jest 18, z miesiąca- 3
8- Tutaj zarówno znam szczupłe, jak i z tuszą. Przeważnie mają coś w wyglądzie, co przyciąga, czymś tam się wyróżniają.
9- Jednego faceta znam szczupłego, to jest tym sportowca ( biega, rower, turystyka). Kobiety przeważnie ładne, mające czym oddychać, biodra i pupa

A to które wibracje sprzyjają brzydocie? Bo tu kazda jest piekna

Haha, nie wiem, staram sie otaczac tylko ładnymi ludźmi ;P
Każdy może być ładny i brzydki, ale mam wrażenie, że numerologia bardziej mówi o fizycznych predyspozycjach, które ludzie mają w związku z tym jaką energię w sobie noszą.
A piękno chyba jest w oku patrzącego. To, że komuś podoba się dwójka, trójka, dziewiątka to jest sprawa indywidualna, moim zdaniem i wypadkowa wielu czynników...
BTW. znam szczupłe 8 i grube 1, ale przecież inne cyferki człowieka też maja znaczenie...
[/list dnia Pią 12:58, 13 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
z samej jednej liczby raczej nic konkretnego się nie wydedukuje ,moja kuzynka 3-ka i pupa jak trzy szafy grające ,kuzyn 7-ka a brzydki jak nie wiem co

Mam w piramidzie dużo 3, 6 i 9, dz. 9, 1pz.8, parasol 3, urodzona 15. Jestem szczupła, wysoka, duzy biust, waskie biodra, drobny kościec. Ale... miewam skłonności do tycia (np. bylam dosyc pulchna nastolataka a w ciąży przytylam 22 kg.). Co do mlodego wygladu to rzeczywiscie zawsze wyglkadalam troche mlodziej nizby to wskazywala moja metryka :-)))))
Na tzw. powodzenie u facetow nigdy nie narzekalam i nie narzekam aczkolwiek z tego co piszecie to chyba w numerkach tego nie widac w sensie cyferek dajacych seksapil :-) Wiec nie wiem...

Moja corka to dz. i z dnia urodzenia 3, 1pz. 9. Tez ma w piramidzie duzo 3, 6, i 9. Jest naprawde ładna, taką urodą ze starego portretu. Łabędzia szyja, duzy biust, cienka talia ale dosyc pelne biodra i pupa, wysoka, dlugie nogi jak ja ale pełniejsze niz moje. Ma inna sylwetke niz ja i grubszy kościec. Podoba sie facetom, chociaz nie ma chyba żadnej 5 o ile pamietam.
3 i 5 nawet jak nie są piękne czy nawet klasycznie ładne to i tak mają w sobie to coś i co za tym idzie powodzenie, przyciągają uwagę. Niekoniecznie z dż, może być z dnia lub po prostu dużo w portrecie.
Inne wibracje to już różnie, nie zaobserwowałam jakichś standardów w tym temacie.
e: nawet osławiona 9 z dnia, która to ponoć zawsze daje urodę jak z żurnala nie zawsze pokrywa się z rzeczywistością, widywałam i osoby przeciętne a nawet groteskowo przerysowane co trudno już urodą nazwać. dnia Sob 12:51, 14 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
3 i 5 nawet jak nie są piękne czy nawet klasycznie ładne to i tak mają w sobie to coś i co za tym idzie powodzenie, przyciągają uwagę. Niekoniecznie z dż, może być z dnia lub po prostu dużo w portrecie.
Inne wibracje to już różnie, nie zaobserwowałam jakichś standardów w tym temacie.
e: nawet osławiona 9 z dnia, która to ponoć zawsze daje urodę jak z żurnala nie zawsze pokrywa się z rzeczywistością, widywałam i osoby przeciętne a nawet groteskowo przerysowane co trudno już urodą nazwać.
Dzięki Blackus :-) Z ta 9 z dnia to pewnie tak jak z Bykami, co to się mówi, że takie niby zawsze niezwykle urodziwe, a ja widywałam Byki (obojga płci) nie tyle może nieładne co pospolitej i przaśnej urody, takiej bez klasy i z grubsza ciosanej. Dla mało wybrednych.
Natomiast najwięcej urodziwych widywałam chyba Strzelców. Tez obojga płci.
Co do cyferek, to gdy idzie o przykuwanie uwagi to coś jest na rzeczy, bo wiele razy mi sie zdarzyło, że kogoś tam poznałam przelotnie i nawet tego nie zapamiętałam, ale ten ktoś mnie pamiętał. :-)
Tak, zgadzam się Blacky. Mój brat jest 14 z dnia i 5 z miesiąca i zawsze miał powodzenie,sama się dziwię

Jak miał z 32 lata, no dowód chcieli od niego w sklepie, b. młodo wygląda, nawet teraz

3 w szczycie piramidy m.in. daje. "ladnosc"/ duze zainteresowanie plci przeciwnej.
3 w szczycie piramidy m.in. daje. "ladnosc"/ duze zainteresowanie plci przeciwnej.
:-)
3 i 5 nawet jak nie są piękne czy nawet klasycznie ładne to i tak mają w sobie to coś i co za tym idzie powodzenie, przyciągają uwagę. Niekoniecznie z dż, może być z dnia lub po prostu dużo w portrecie.
mam i z DŻ i w piramidzie dużo 5 i, obiektywnie rzecz biorąc, potwierdzam powyższe. jestem b. szczupła, dużego biustu ze świecą szukać, daleko mi do klasycznej piękności, a mimo to na brak powodzenia u płci przeciwnej nie narzekam. i dobrze!

e: nawet osławiona 9 z dnia, która to ponoć zawsze daje urodę jak z żurnala nie zawsze pokrywa się z rzeczywistością, widywałam i osoby przeciętne a nawet groteskowo przerysowane co trudno już urodą nazwać.
dzięki

a tak szczerze to nie do końca chyba
chociaż sama siebie nie umiem ocenić, a nikogo innego nie znam
Moja bratowa z dnia jest 18- ładna jest, ale nie jest klasyczną pięknością

Kumpela z 18 dnia- mogłabym dokładnie to samo napisać

Natomiast dwóch facetów z 27 dnia- przystojni, nawet zbyt

Kurcze, teraz się kapnęłam, że to o kobietach ma być

no i nie wiem czy Blacki nie mówiła o czystej 9
bo faceta z 18tego też znam i nie jest zbyt przystojny...
jest miły i sympatyczny i taki ciepły z twarzy... ale na pewno to nie jest klasyczny przystojniak
e: nawet osławiona 9 z dnia, która to ponoć zawsze daje urodę jak z żurnala nie zawsze pokrywa się z rzeczywistością, widywałam i osoby przeciętne a nawet groteskowo przerysowane co trudno już urodą nazwać.
dzięki

a tak szczerze to nie do końca chyba
chociaż sama siebie nie umiem ocenić, a nikogo innego nie znam
Ja piszę i wyłącznie z obserwacji w realu. I masz rację, siebie często ocenia się nieadekwatnie

no i nie wiem czy Blacki nie mówiła o czystej 9
bo faceta z 18tego też znam i nie jest zbyt przystojny...
jest miły i sympatyczny i taki ciepły z twarzy... ale na pewno to nie jest klasyczny przystojniak
Tak, czystą 9-kę miałam na myśli bo to ona właśnie daje wg numerologii najpiękniejszych ludzi.
O koledze z 18-go mogę powiedzieć dokładnie to co Ty piszesz o tym swoim przypadku

ami sie wydaje ze numerki to kiepski miernik urodowy
o wiele wiecej widac w astro
czy ja wiem? czytałam, że np.: księżyc w raku daje duży biust (skądinąd przekładający się na urodziwość dla płci brzydkiej), a u mnie się to nie sprawdza

Taa, ja mam Księżyc w Pannie, więc wedle teorii "Mały biust", a jest akurat na odwrót

przeniesione do http://www.noweezo.fora.pl/ogolnie-o-astrologii,18/cycatosc-w-horoskopie,29828-60.html#687310 dnia Wto 13:59, 17 Lis 2015, w całości zmieniany 3 razy