Czterej bracia tynril czyli sposób na hifa ;p
Katalog znalezionych frazWÄ tki
- agniusza serwis - literatura w sieci, proza, feminizm, gender, queer ...
- Apokalipsa czyli czasy ostateczne czasy naszej zagłady.
- Nowy singiel "Das ist nicht alles" (czyli DINA ;-)
- Czeski Sen, czyli Rumcajs spotyka Hankę we Wrocławiu
- kinomaniak ,czyli jakie filmy warto obejrzec a ktore nie:P
- 17.03.2012 Parowozownia (Unplugged czyli bez prądu)
- Naturalna higiena niemowląt czyli wychowanie bezpieluchowe
- świeżynka czyli dopiero zaczynam przygodę z wykresem...
- Wasze uzależnienia - czyli co jest waszą wirtualną kokainką
- Wasze Hobby i Zainteresowania! Czyli Powiedz coś o sobie! :)
- Hack-czyli zmniejsz prawdopodobienstwo na hacka by Pinki
agniusza serwis - literatura w sieci, proza, feminizm, gender, queer ...
Tynril dungeon - ostatnio bardzo popularny ale przez głupie błędy nawet kupmpli z hk czesto zaliczam zgon co nie zdarza się gdy idę sam. Dlaczego? Bo nie robię głupich błędów a w przypadku tynrili nawet ich spojrzenie może zakończyć się śmiercią
Zacznijmy od rysunku
Teraz opiszę każdą z postaci i jaką spełnia funkcję. W te miejsc enależało by umieścić jakiegoś kolego, który by spełniał podobna funkcję. A więc zaczynam:
1 - Szybkobierzek, ale dobrze by w tym miejscu znajdowała się jakakolwiek cra z paralizyng arrowem 1/2. Cra na tynrilu znakomicie się spisuje ze względu na to, że tynrile zamieniają się miejscami a cra dzięki dalekiemu zasięgu bez problemu zadaje obrażenia wybranemu tynrilowi. W razie potrzeby paralizyng arrow spisuje się znakomicie.
2 - w tym miejscu powinna znajdować się eni i odpychać tynrile. W razie potrzeby leczyć
3,4 - jakakolwiek postać nie ma znaczenia. (ale najlepie by była to jakaś postać na inta lub chance)
5,6 - Najlepiej sadidy do paraliżowania tynrili jak i zadawania obrażeń od str, świetnie się spisują na tych pozycjach. Ich zadanie to paraliz i dmg w miarę możliwości.
7 - enu wis - do mp rape, jeden na dung w zupełności wystarczy, mniej więcej w tym miejscu ma dostęp do paraliżowania 3 tynrili (10,11,12) i oczywiście w miarę możliwości dmg wodnemu tynrilowi.
8 - mile widziany iop i jego intimidation by odsuwać tynrile w razie potrzeby oraz cutem je paraliżować, również dmg str iopa jest dość duże.
9,10,11,12 - nasi wrogo nastawieni kompani, którzy zarzucają na nas ujemne resy i zazwyczaj gdy nas atakują (oczywiście gdy dojdą) zabijają na KO. Zmieniają się również miejscami co utrudnia walkę ponieważ każdy z nich inny ma na inny żywioł ujemny res. W przypadku gdy 2 tynrile staną na przyległych polach leczą się do maxa, coś jak wor u eni.
Krótko: Na tynril dungu mile widziani mp raperzy, którzy paraliżują i biją, jak również ludzie od każdego żywiołu, by zabijać odpowiednie dla nich tynrile. Równiez postacie z wielką ra spisują się w przypadku ciagle czmychających tynrili by bić je na dużą odległość. Zastosujcie się do moich rad a win 100% :)
Bardzo fajne piszesz te poradniki, esencjonalne :) i bardzo mi sie przydadzą
Mi też się bardzo podoba, choć ciężko o cre mającą paralyzing / slow down arrow na 5
Ja mam paralizyng arrow i slow down arrow na 1/2 i mam oba spele na 6