Jak bić czyli zabic -> Kimbo
Katalog znalezionych frazWÄ tki
- agniusza serwis - literatura w sieci, proza, feminizm, gender, queer ...
- Apokalipsa czyli czasy ostateczne czasy naszej zagłady.
- Nowy singiel "Das ist nicht alles" (czyli DINA ;-)
- Czeski Sen, czyli Rumcajs spotyka Hankę we Wrocławiu
- kinomaniak ,czyli jakie filmy warto obejrzec a ktore nie:P
- 17.03.2012 Parowozownia (Unplugged czyli bez prądu)
- Naturalna higiena niemowląt czyli wychowanie bezpieluchowe
- świeżynka czyli dopiero zaczynam przygodę z wykresem...
- Wasze uzależnienia - czyli co jest waszą wirtualną kokainką
- Wasze Hobby i Zainteresowania! Czyli Powiedz coś o sobie! :)
- Czterej bracia tynril czyli sposób na hifa ;p
agniusza serwis - literatura w sieci, proza, feminizm, gender, queer ...
Witam serdecznie. Opracowałem 100% skuteczność w zwalczaniu takiego dziada jakim jest kimbo
zapewne wielu ludzi na nim poległo. Dam obrazek i drobny opis. Oczywiście opis jest dostosowany do mnie ale każdy na to miejsce gdzie moja postać może dodać jakiegoś kumpla, który spełni rolę podobną do mojej postaci. więc zaczynam:
Jest to opis dotyczący walki na agi/int. A więc zaczynam.
1. Zabijamy wszystko poza kimbo, nie można go uderzyć nawet przypadkiem i nie może stanąć na glyphu od ślimaka bo zaraz będzie pozamiatane
2. Ustawiamy sumona jak na obrazku i staramy się dostosować ustawieniem do przedstawionego wyżej.
3. Teraz opiszę każdą postać i jaką sprawuje funkcję:
- w miejscu prostaka może stać każdy, mniej lub bardziej przydatny, oczywiście postać na inta lub agi najlepiej by pasowała gdyż zadaje obrażenia
- w miejscu Aringorna mile widziany jakikolwiek iop - jego zadanie to dosuwanie sumona na jego wcześniejsze stanowisko - mianowicie po zaatakowaniu kimbo sumon uruchamia deathglypha, pola bezpieczne to przylegające do niego w chwili postawienia pułapki, wtedy sumon przemieszcza się o pole w dół lub w prawo, w kolejce iopa to jump + intimidation co powoduje powrót sumona na swoje miejsce, wracamy iopem na wcześniejsze miejsce.
- Szybkobierzek (jakakolwiek postać mile widziana agi/int) to oczywiście obrażenia zadawane kimbo na doległość - dobrze spisuje sie w tej strategi cra agi lub int, czasem dosuwa sumona przy pomocy retreawa do wcześniejszego stanowiska.
- miejsce eni to oczywiście miejsce eni - leczy innych, bije kimbo jeśli jest blisko i w miarę możliwości przesuwa kimbo na glyph, gdyż by kimbo mógł zatracić odporności wymagane jest jego uderzenie a po uruchomieniu glypha przesunięcie na niego zarówno sumona jak i kimbo. Wtedy kimbo traci rezisty.
- Miejsce Thirstiego na rysunku miło by zastąpić jakiś sacrierem i go zbostować. Ma z tam tąd dobre pole manewru zarówno z moon hammera jak i przyciągnąć kimbo i połaskotać daggerem
- pola fata, kido i kafar to oczywiście reszta ludzi, mile widziani na inta z bogeyem w ręku lub jakaś dodatkowa eni bo jedna eni na kimbo to trochę za mało. Mile też widziana jakać feca bo immu i truce uratuje życie w ciężkich chwilach. No i ci ludzie leją kimbo od inta i agi ile mogą
Teraz resztą opowieści:
Kimbo podczas ataku przesuwa o 2 pola - należy później wrócić na swoje miejsce. Miejsca są tak dobrane, że nie ma możliwości, że kimbo was popchnie, uderzycie o ściankę i zginiecie marnie na glyphu. Zadaniem eni jest leczyć, reszta bije, iop zajmuje się sumonem, ważne jest by kimbo róznież znalazł się na glyphu, tu też w tej kwestii spisze się iop lub jakakolwiek eni popychając go chyba, że sam stanie na glyphu. No i oczywiście lejemy kimbo aż padnie Jakieś pytania? z chęciom odpowiem :)
Dla mnie bardzo fajny poradnik, konkretny i bez lania wody. :)
jak bede chodzil to skorzystam!! ... fajny poradnik :))